Mini MBA – Management skills program u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra okupio je vrhunske predavače s bogatim managerskim iskustvom koji polaznicima, kroz trodnevni program, pomažu usvojiti tehnike i alate koji će im pomoći da rastu kao manageri i razvijaju svoju karijeru. S obzirom na to da će treća generacija polaznika 28. rujna početi s edukacijom zamolili smo predavače da nam kažu ponešto o samom programu i njihovim modulima.
Dr.sc. Jasminka Samardžija, idejna začetnica programa, na pitanje odakle se stvorila ideja da u suradnji s Mirakul Edukacijskim centrom formira Mini MBA – Management skills program odgovara:
„Kroz niz soft-skills edukacija koje sam održala detektirala sam temeljne zajedničke interese managera današnjice: body language i samopredstavljanje, upravljanje ljudima, vremenom, konfliktima i stresom, ali i neizostavnu analizu financijskih izvještaja neovisno o tome rade li manageri u financijama ili u drugim poslovnim funkcijama odnosno kao direktori. Mirakul-ovi programi se kontinuirano prilagođavaju potrebama klijenata i upravo zato smo pored bazičnog Mini MBA – Management skills programa razvili još dva MINI MBA programa Premium management skills i Executive leadership.“
Dr.sc. Jasminka Samardžija kao ključne prednosti trodnevnog Mini MBA programa ističe koncentriranost sadržaja programa koji omogućava pokrivanje većeg broja tema u kraćem vremenskom razdoblju. Također, naglašava kako kroz niz praktičnih primjera, poslovnih situacija i studija slučaja manager dobije priliku dati svoje rješenje poslovne situacije, komparirati je s rješenjem kolega i potom argumentirati svoju strategiju i njezin odabir.
Nastavno na odlične povratne informacije polaznika, dr.sc. Jasminka Samardžija ističe prednosti ovakvog naprednog programa usavršavanja managera i poduzetnika:
„Dosadašnji polaznici su istaknuli profesionalnu, a ugodnu radnu atmosferu MINI MBA – programa kao i međusoban networking. Grupa polaznika prethodne generacije je bila kombinacija dugogodišnjih managera koji su odlučili testirati svoja praktična znanja, ali i onih koji su promaknuti na višu managersku funkciju i stoga im je potrebna šira i integrirana slika managerskih vještina pomoću kojih će moći još bolje planirati, organizirati, prezentirati i voditi svoj tim ili organizaciju.“
Dr.sc. Ana Havelka Meštrović, predavačica na modulu 'INTERPERSONAL SKILLS OF EFFECTIVE MANAGERS – Upravljanje ljudima, vremenom, konfliktima i stresom' radila je na Sveučilištu Stanford u Kaliforniji kao istraživač iz područja stresa i anksioznosti, stoga je interesantno čuti koliko je takav tip edukacija popularan u Americi: „Stres i anksioznost danas su stanja karakteristična za moderna društva i razvijene zemlje. U Kaliforniji imaju mnogobrojne radionice i edukacije iz toga područja te se ulaže u istraživanja iz područja stresa kako bi se spoznalo koliko stres djeluje na naše emocije i kognitivne sposobnosti. Sudjelujem u provođenju studije koja se bavi procesima donošenja odluka uslijed stresa, a znamo da je donošenje odluka ključno u poslovnom svijetu. Koliko stres mijenja naše kapacitete i utječe na donošenje odluka je nešto o čemu se svatko od nas može/treba zamisliti.“
Dr.sc. Havelka Meštrović također ističe: „Psihologija kao znanost poznata je po tome da se njezine spoznaje primjenjuju i u praksi. Isto tako, stres i suočavanje sa stresom je radionica koja nam pomaže da se bolje nosimo sa svakodnevnim izazovima. Ona nije usmjerena isključivo na poslovno okruženje već i na privatni život u kojem smo također izloženi mnogim izazovima i stresu. Zaključno, rekla bih kako je radionica izuzetno primjenjiva u praksi na mnogim razinama od poslovnih do privatnih.“
Predavači na posljednjem modulu, 'FINANCE FOR MANAGERS – Analiza i interpretacija financijskih izvještaja', Alen Premužak MBA (predsjednik Uprave Dalekovoda) i Igor Garača MBA (direktor za poslovne usluge u BDO Savjetovanju d.o.o) naglašavaju kako je, osim nužne teorijske podloge, fokus predavanja primarno usmjeren na stjecanje praktičnih znanja:
„Kroz brojne case study primjere korištene u predavanju i praktične vježbe polaznici nauče koristiti temeljne alate i tehnike financijske analize i financijskog upravljanja poput uporabe operative i financijske poluge, izračuna točke pokrića i Cost Volume Profit analize, tehnika budžetiranja te temeljnih tehnika valuacije projekata i poduzeća te brojne druge praktične vještine. Sve navedene tehnike i alati su ključni managerima i ostalim zaposlenicima za bolje razumijevanje i optimizaciju vlastitog poslovanja te za kvalitetniju komunikaciju sa svim internim i eksternim korisnicima financijskih izvješća.“
Upisi treće generacije polaznika Mini MBA – Management skills programa su u tijeku, promotivna cijena programa do 13. rujna iznosi 4.900,00 kn + PDV, a za više informacija posjetite web stranicu ili pošaljite upit na edukacija@mirakul.hr.