Hrvatski startup s 80% korisnika iz SAD-a

Autor: Bernard Ivezić , 30. kolovoz 2018. u 22:01
Goran Deak, osnivač i direktor TDA-a sa svojim timom

Dvije godine star domaći startup privukao je na svoju platformu tisuću američkih digitalnih agencija.

Hrvatsko-američki star-tup Top Digital Agency, koji razvija pandan Googlea za digitalne agencije i koji se u SAD-u pretvara u svojevrstan standard u načinu na koji kompanije traže agencije s kojima će surađivati, privukavši više od tisuću tamošnjih digitalnih agencija na svoju platformu, nastupit će na najvećoj startup konferenciji na svijetu TechCrunch Disruptu u San Franciscu.

Goran Deak, osnivač i direktor Top Digital Agencyja (TDA) kaže da im je to prilika do dođu do novih klijenata, ali i potencijalnih investitora."TechCrunch Disrupt u San Franciscu će nam poslužiti kao odskočna daska prema potencijalnim investitorima i novim klijentima, jer trenutno imamo više od 80 posto klijenata s američkog tržišta te u tom smjeru planiramo na-staviti do kraja godine", kaže Deak.

 

1513 agencija

iz 100 država u bazi je startupa, nudi 36 vrsta usluga

TDA trenutačno ima u bazi 1513 agencija iz sto zemalja koje nude 36 različitih vrsta usluga. Deak pojašnjava da je sa svojim startupom, kojeg je osnovao prije dvije godi-ne te u međuvremenu s njim pobijedio na jednom od naj-većih startup natjecanja u jugoistočnoj Europi Spark.me-u, želi promijeniti način na koji tvrtke traže agencije koje su najbolje za određeni posao. "Dosada su primarni ka-nali povezivanja tvrtki i digitalnih agencija bile osobne poslovne mreže, tražilice poput Googlea te registri koji se temelje na poslovnom modelu 'plati više – vidljiviji si'", kaže Deak.

TDP to mijenja tako što agencije imaju izbor objavljivati studije slučaja, koje potom potvrđuju njihovi klijenti. Što je više takvih referenci, agencija bolje kotira na TDP-u za određene usluge. "Studije slučaja pokreću cijelu platformu kao što pokreću i cijelu digitalnu industriju u stvaranju novih trendova", kaže Deak. Navodi da je na ideju za TDA došao prije četiri godine kada je osnovao vlastitu digitalnu agenciju ForgeBIT. S njom se trudio probiti na strana tržišta te uspio odraditi projekte u 28 država.

TechCrunch Disrupt je savršena prilika da se vratimo doma s ostvarenim ciljem, ali i da se izravno suočimo s najvećim konkurentima. "Dobiveno iskustvo – spoznaja glavnih okidača uspješne internacionalizacije digitalnih agencija – rezultiralo je razvojem TDA platforme, a ubrzo nakon samog lansiranja, agencije diljem svijeta, a prvenstveno sa sjevernoameričkog tržišta, počele su nas prepoznavati kao važan kanal njihove promocije", zaključuje Deak.

Komentirajte prvi

New Report

Close