Ove godine su, do sredine kolovoza, francuski turisti u Hrvatskoj imali 450.000 dolazaka i 1,7 milijuna noćenja i to je šest posto više nego lani.
Interes građana najveće europske države za odmorom u našoj zemlji dokaz je, tvrde u Hrvatskoj turističkoj zajednici, da se može dalje rasti.
"Francuska za hrvatski turizam predstavlja tržište na kojem ostvarujemo odlične rezultate, ali i tržište koje nudi velike potencijale za rast turističkog prometa. Dosadašnje promotivne aktivnosti osigurale su odličnu poziciju te je Hrvatska sve više prepoznata kao zemlja bogate kulturno-povijesne baštine i kvalitetne eno-gastronomije koja je popularan i tražen turistički proizvod u Francuskoj", kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Promociji Hrvatske pripomažu i mediji u Francuskoj, među njima i magazin za putovanja i prirodoslovlje GEO (imao je i hrvatsko izdanje), s nakladom od 250.000 primjeraka i pet milijuna čitatelja.
Taj je mjesečnik u aktualnom broju za kolovoz čak 48 stranica posvetio Hrvatskoj, prikazavši osam otoka, od Cresa do Visa. Istaknuto je kako su to mjesta koje nude autentičnost s očuvanom prirodom.
No, publikacije otkrivaju i Istru, pogotovo Rovinj koji je na francuskoj TV ocijenjen kao idealna destinacija. Taj dio Hrvatske, prema direktorici predstavništa HTZ-a u Parizu Danijele Mihalić Đurica, dosad baš nije bio u žiži.
Nova prilika za promociju je humanitarna sportska priredba Croatia Island Trophy od 14. do 17. listopada na Braču, Hvaru i Visu, na koju dolazi 150 osoba iz javnog života Francuske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu