Prometni stručnjak o skorom zatvaranju rotora: Gužve su neminovne, i to zbog najmanje dva razloga

Autor: Poslovni.hr , 23. kolovoz 2018. u 12:44
Foto: Marko Prpic/PIXSELL

Dok traju radovi, dijelom Novog Zagreba ne prometuju tramvaji, već autobusi.

Kopa se kanalizacija, postavljaju vodovodne i plinske cijevi. Radovi na remetinečkom rotoru u punom su jeku. Kako bi se proširile zaobilazne ceste, treba skinuti uličnu rasvjetu.

Rotor je još uvijek otvoren za promet i tako će ostati do početka studenog, piše Dnevnik.hr. Onda se zatvara i ulazi u završnu fazu rekonstrukcije, a promet se seli na okolne ceste. Od Karlovca prema gradu ići će se Riječkom cestom. Sa Savske ulice prema Karlovcu i Areni ići će se novom cestom koja će biti uz nasip. Prema Velesajmu i od Velesajma vodit će nova cesta uz Dubrovačku aveniju.

Dok traju radovi, dijelom Novog Zagreba ne prometuju tramvaji, već autobusi. Novi rotor bit će gotov za godinu i pol. Projekt rekonstrukcije Zagrepčane će stajati oko 280 milijuna kuna.

Marko Šoštarić s Prometnog fakulteta, kazao je kako će se u studenom kad rotor u potpunosti bude zatvoren vjerojatno stvoriti velike gužve. "Koliko sam vidio rješenje privremene regulacije za vrijeme odvijanja radova, bit će mogući svi smjerovi kretanja osim ovog prema Remetincu i od Remetinca. Ali bit će znatno manji kapacitet pa se tako kroz tu privremenu regulaciju neće moći pustiti niti trećina prometa koji danas imamo preko rotora, a to bi moglo stvoriti velike gužve", rekao je Šoštarić.

"Treba primijeniti još jednu varijantu privremene regulacije prometa, a to je vođenje prometa alternativnim rutama. Vozače koji dolaze u Zagreb iz smjera Karlovca već kod čvorišta Lučko usmjeravati na druge ulaze u grad, Jankomirski most, Buzin ili čak na Radničku cestu, odnosno Kosnicu."

Komentirajte prvi

New Report

Close