U Gospodarskoj zoni grada Vukovara otvoren je novi proizvodni pogon Vukovarske mikropivovare, investicije od 11 milijuna kuna kojom je Zagrebačka pivovara (Zapi) dodatno aktivirala lokalno gospodarstvo ovog kraja.
"Danas ispisujemo novu stranicu povijesti proizvodnje Vukovarskog piva. K pivovari, tvrtka-kći Zagrebačke pivovare, kupila je brend i recepturu jer smo bili svjesni kvalitete proizvoda i željeli smo raditi na njemu. Danas 1,4 posto tržišta čini mikro, craft pivarstvo, a u razvijenijim zemljama je to čak 10-20 posto. U pitanju je fleksibilniji način proizvodnje u kojem se brže može reagirati na zahtjeve tržišta i potrošača, a ovo je pivo umalo palo u zaborav i mi smo morali reagirati da se to ne dogodi", kaže Tina Puhalo, direktorica K pivovari.
Nova zapošljavanja
Novi pogon ima kapacitete od 5000 hektolitara, a uz distribucijske kanale Zagrebačke pivovare lakše će pronaći put do potrošača. Kako ističe Marko Njavro, predsjednik Uprave kompanije, ovom su investicijom omogućili zapošljavanje petero ljudi, a vjeruje i kako će potaknuti i daljnja ulaganja u Vukovar i Vukovarsko-srijemsku županiju.
5000 hektolitara
kapacitet proizvodnje u pogonu u Gospodarskoj zoni
"Segment crafta na našem tržištu intenzivno raste i odlučili smo i mi kao velika i jedna od vodećih domaćih pivovara stvoriti lokalni craft portfolio. Nakon naše zagrebačke mikropivovare, ovo je novi korak", poručuje Njavro. Vukovarsko pivo je zadržalo sve vrijednosti, izvorni okus i izgled jer je u investiciju osim pogona uračunata i kupovina brenda i izvorne recepture. Društvo ljubitelja piva je Vukovarsko 2010. proglasilo najboljim hrvatskim pivom temeljeno na okusu i priči koja nosi sjećanje na Vukovar. Zagrebačka pivovara je u segment crafta ušla s pivom Grif, a preuzimanje i ulaganje u brend Vukovarskog nastavak je toga trenda.
Presudna nadogradnja
Dragan Kovačević iz HGK istaknuo je kako pivarska industrija bilježi suficit i izravno i neizravno zapošljava puno ljudi. "Proizvodnjom craft piva i inovacijama brendiramo i ukupnu ponude Hrvatske. Hrabro je što su za ovu investiciju odabrali Vukovar, grad koji vapi za ulaganjima", istaknuo je Kovačević.
Nova priča i novi list Vukovarske pivovare počela je proje više od godinu i pol, a kako ističe gradonačelnik Vukovara Ivan Penava, ideja i proizvod su odlični, no nedostajala je nadogradnja kako bi brend postigao pravi uspjeh. "Imati Zagrebačku pivovaru za partnera nama je izuzetna čast i vjerujemo da će brend sada zaživjeti u cijeloj Hrvatskoj", kaže Penava.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu