Jedna ili nijedna – broj je to karata, kažu nam vozači ZET-a, koje na dnevnoj bazi uspiju prodati u tramvajima i autobusima.
Apsolutni fijasko, opisuju tako odluku o uvođenju gotovo četiri puta skuplje karte u vozila od onih koje se mogu kupiti izvan busa i tramvaja, odnosno u poslovnicama ZET-a ili na kioscima. Kiosk uzme četiri posto – Nitko ne kupuje i radije ljudi izađu iz busa, prošetaju se do kioska i vrate se na sljedeći po voznom redu. Kolege koji voze na područjima na kojima na stajalištima nema kioska jedini su kod kojih putnici kupuju karte. Doduše, i na tim relacijama ljudi radije u gradu uzmu cijeli bunt karata po četiri kune pa se voze govore vozači, koji kažu kako se od 1. srpnja pa do tog kraja mjeseca prodalo svega stotinjak karti u vozilima, piše Večernji list.
Ili, u prijevodu, objašnjavaju, ZET je u mjesec dana od karata u tramvajima i busevima uprihodio 1500 kuna. Riječ je, zapravo, o još manjoj svoti budući da upravo vozači od prodanih karata u vozilima dobivaju 20 posto provizije. – Popriličan je broj vozača ovog mjeseca dobio i niže plaće, upravo zbog provizije od karata.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Poanta i je da ako želiš kupiti kartu u tramvaju da košta, pa ti nemoj kupiti normalno. Jedino su nadrapali vozači koji nemaju proviziju. Pa kaj onda, theman je to dobro objasnio ukratko.
I bolje, ne vidim smisao prodaje karata u autobusima i tramvajima, nek vozači voze a prodavači prodaju.
Uber mi je od busne do zeljeznicke 12 kn maksimalno… zakaj da se guram u tramvaju za 15 kn ? dok je bilo 5 isel sam.
Uključite se u raspravu