Hrvatska turistička zajednica na jedanaest tržišta poput Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Francuske, Italije, Norveške, Češke ili Španjolske provodi kampanje za posezonu.
Kampanje na portalima, displejima, društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter te YouTube kanalima fokusirane su na oglašavanje i promoviranje nautičkog i kulturnog turizma, eno gastronomije i aktivnog odmora kroz avanturistički, sportski i cikloturizam.
"U posezoni puno očekujemo posebice u segmentu nautičkog turizma u kojem imamo rast od 9 posto. Vjerujemo u jačanje rujna tijekom kojeg su vremenski uvjeti u Hrvatskoj još uvijek vrlo povoljni, te listopada koji je turistima diljem svijeta sve dostupniji sa značajnim brojem aviolinija koje su aktivne do kraja listopada", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ni meni ta nakupina nije jasna, niti mi je jasna svrha njihova postojanja. Kur-taxa iliti boravišna pristojba bi trebala imati svrhu poboljšanja uvjeta turista u konkretnoj destinaciji. Znači, šetnice, biciklističke i trim staze, plaže, lungomari, fešte i izložbe… i tu bi po meni trebalo upotrijebiti tih famoznih 700 mio. kuna koje se uberu od kur-taxe. Ako neka destinacija želi na sajam ili se želi oglašavati, neka lijepo skupe novac i plate. Imaju hoteliere, gostioničare, apartamnidžije i Zimmer frei, ali zloupotrebljavati porez, koji se extra prikupi od turista, nako što su sve ostalo već platili, je više nego podmuklo i bijedno.
HTZ živi od reketa i prepuna je uhljeba! Baś me zanima učinkovitost tih uhljeba i rezultati rasipanja otete love! Čast iznimkama (ZG)!
Uključite se u raspravu