Američki Facebook osigurao je licencu za otvaranje ureda u Kini u pokušaju da se napokon probije na to unosno tržište, na kojem je njegova internetska stranica blokirana od 2009. godine.
Ako Facebook otvori ured, bila bi to prva formalna prisutnost te kompanije u Kini. Međutim, u međuvremenu je registracija tog ureda uklonjena s internetske stranice kineske vlade, što ukazuje na moguće komplikacije, navodi New York Times.
30 milijuna
funti trebala bi uložiti podružnica Facebooka u gradu Hangzou
Pokušaj šarmiranja
Kina je najveće globalno tržište društvenih medija, ali pristup stranicama poput Twittera, Facebooka i YouTubea blokiran je korisnicima u toj zemlji. Umjesto toga, oni mogu pristupiti domaćim stranicama društvenih mreža poput Weiboa, Renrena i YouKua. Osnivač Facebooka Mark Zuckerberg već je u par navrata pokušao šarmirati kineske dužnosnike, čak i učenjem mandarinskog jezika.
Velik opseg poslovanja
Facebookova podružnica registrirana je u južnom kineskom gradu Hangzhou te je financirana ulaganjem od 30 milijuna funti, prema detaljima podneska u kineskom poduzeću za informiranje o kreditima, a koje imali prilike vidjeti u Reutersu i New York Timesu prije nego su ti podaci uklonjeni.
U podnesku se navodi da 'opseg poslovanja' uključuje razvoj tehnologije, tehničke usluge i investicijsko savjetovanje. No, od prošloga tjedna se čini da je zaustavljen bilo koji potez te kompanije u Kini. "Daleko smo od toga da možemo bilo što raditi", izjavio je Zuckerberg za portal Recode.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu