Iako su na tržištu nepunih mjesec dana, tvrtka Duh u boci i njihov Old Pilot's Gin osvojila je potrošače, ugostitelje i hotele Zagreba, Splita i Dubrovnika.
Tvrtku su osnovala dva prijatelja, Hrvoje Bušić i Tomislav Anadolac, koji su se upoznala na zrakoplovnoj akademiji u Zadru. Budući da se Bušić u Nizozemskoj školovao za certificiranog destilera, povezali su proizvodnju i hrvatske sirovine sa strašću za vrhunskim pićima i uspješno zaplovili poduzetničkim vodama.
Hrvatsko bilje
"Naš prvi proizvod, hrvatski craft gin, baziran je na šest biljaka. Borovicom koju nabavljamo u Otočcu, narančom iz doline Neretve i s dalmatinskih otoka, listu masline od maslinara s Biokova, listu kadulje koja se bere podno Velebita, cvijetu lavande s dalmatinskih otoka i Samoborskog gorja te anđeliki koja se bere u kontinentalnom dijelu Hrvatske. Hrvatska borovica nadaleko je poznata u svijetu i mnogi su svjetski brendovi gina bazirani upravo na našoj borovici. Sve biljke nabavljamo od travara te certificiranih uzgajivača i berača", ističu Hrvoje Bušić i Tomislav Anadolac. Kako kažu, fokus poslovanja im je kreirati premium hrvatski proizvod baziran na domaćim biljkama, originalnoj recepturi i najmodernijoj tehnologiji proizvodnje. Proizvod koji će se svojom kvalitetom pozicionirati u sami vrh tržišta premium alkoholnih pića.
Novi proizvodi
"Danas, kada se naš proizvod nalazi u mnogim ugostiteljskim objektima u Zagrebu, Splitu i Dubrovniku, a javlja se interes i izvan Hrvatske, ostajemo fokusirani na proizvodnju premium proizvoda. Dapače, početnu ideju proširujemo na nove proizvode. Interes za našom proizvodnjom donosi nam nove suradnje s potencijalnim proizvođačima tonika, pivarima, Prehrambeno-biološkim fakultetom, ugostiteljima i drugima koji cijene dobar hrvatski proizvod˝, ističu Bušić i Anadolac.
Čitava se proizvodnja odvija u destileriji u Zagrebu, od pripreme biljaka prema njihovoj recepturi, destilacije, odležavanja destilata, punjenja boca, lijepljenja i ručno označavanje etiketa te zatvaranje boca voskom. Tijekom proizvodnje koriste modernu računalno kontroliranu tehnologiju iz Nizozemske koja im omogućava bolje iskorištavanje vremena tijekom destilacije, smanjenje troškova proizvodnje i viši standard kvalitete krajnjeg proizvoda. Brending proizvoda potpisuje agencija Kofein.
"Kad smo kretali u proizvodnju dogovorili smo se da nećemo raditi kompromise i kopirati druge na tržištu. Većina boca za gin je okruglog oblika. Mi smo odabrali kockastu. Većina se zatvara folijom ili celofanom, mi svoju zatvaramo voskom. Etiketu na bocu lijepimo rukom jer stroj za takav oblik boce i etikete ne postoji. Podatke na etiketu upisujemo rukom. Jesmo li si zakomplicirali život? Možda, ali smo željeli biti jedinstveni", poručuju Bušić i Anadolac.
Gin će uskoro osim 0,7 i 0,2 litre puniti u bočice od 0,05 litara kako bi hotelijerima ponudili pakiranje za mini barove i gift shopove. U planu je proizvodnja sezonalnog gina s okusom jagode za proljeće/ljeto i okusom mandarine za sezonu jesen/zima. Počeli su i s testnom proizvodnjom prvog hrvatskog bourbona baziranog na organskom kukuruzu, a u planu je i Single Malt Whiskey kojeg, kažu, nema na našem tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu