Predsjednica Kolinda Grabar Kitarović do kraja bi tjedna trebala dobiti protokolarni kišobran kako se ne bi ponovio trenutak u kojem kisne, kao na nedavnom finalu svjetskoga nogometnog prvenstva. Naime, kišobran će joj darovati zagrebački obrt Kišobrani Cerovečki u kojem kažu kako je ideja došla spontano, a njihova objava o toj odluci na Facebooku skupila je gotovo stotinu lajkova i niz komentara i pohvala. Za razliku od Kolinde Grabar Kitarović, ruski šef države Vladimir Putin je prvi imao protokolarni kišiobran iznad glave nakon finalne utakmice, a ruske službe objasnile su kako je briga o kišobranu briga osobe koja čuva predsjednika pa ga je ona s prvim kapima morala i otvoriti.
Tradicija kao temelj
Obiteljski obrt koji je nedavno dobio priznanje Hrvatske obrtničke komore kao jedan od najstarijih obrta u Zagrebu, posluje od 1912. godine, a Tomislav Cerovečki preuzeo je biznis od oca. Trenutačno rade on i supruga, a proizvodnja i prodaja rastu kontinuirano zadnjih nekoliko godina. “Otkad je Zagreb turistički procvao, posebno nam raste prodaja. Prošla je godina bila i više nego odlična, a osim turista i domaći kupci sve više cijene kvalitetu”, otkriva nam Mateja Cerovečki. Ipak, u ukupnoj prodaji 60 posto čine domaći kupci, a turiste najviše oduševljava činjenica da su kvalitetni i ručno rađeni.
Damski suncobrani
“Najpopularniji je i dalje šestinski kišobran, a progurala se i kabanica Kaplja. Kišobrane šaljemo po cijelom svijetu, od Amerike i Australije, do zemalja EU i regije”, pohvalila se Cerovečki.
Objašnjava kako proizvodnja ovisi o više faktora, naravno u kišnim mjesecima i periodima proizvodnja i prodaja dosežu vrhunce, a u top mjesecima znaju proizvesti i više od sto kišobrana u svojoj radionici. Osim kišobrana u ponudi imaju i damske suncobrane i štapove, a često se upravo njihovi kišobrani poklanjaju kao poslovni pokloni jer rade po narudžbama i graviraju pa time od ‘običnog’ kišobrana dobijete personalizirani dar. Izvozne ambicije nemaju, kako tvrdi Cerovečki, oni radije ciljaju na kvalitetu po kojoj i jesu prepoznatljivi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu