Srpski nacionalni zračni prijevoznik Air Serbia i Etihad Airways dogovorili su nastavak strateškog partnerstva dvije zrakoploven kompanije i tome zaustavili nagađanja o potpunom ili djelomičnom kraju suradnje koja su proteklih tjedana preplavila srpske medije.
“Etihad ostaje u vlasništvu Air Serbie udjelom od 49% i u potpunosti je posvećen partnerstvu. Kompanija iz Ujedinjenih Arapskih Emirata nastavit će podržavati većinskog vlasnika Air Serbije, vladu Srbije”, priopćila je srpska zrakoplovna kompanija.
15,7milijuna
eura bila je neto dobit kompanije Air Serbia 2017. godine
Ana Brnabić, predsjednica vlade Srbije, izjavila je da je zadovoljna zbog odluke o nastavku strateškog partnerstva. “Pet godina od uspostavljanja partnerstva, Air Serbia stoji čvrsto na nogama. Cilj dioničara bio je da se stvore nove mogućnosti za kompaniju i u tome smo uspjeli”, izjavila je Brnabić.
Povećan prihod od prodaje
Odluku o produžetku strateškog partnerstva pozdravio je i Robin Kamark, glavni direktor za strateška partnerstva u Etihad Aviation grupi.
“Drago nam je što smo u uspjeli pomoći kompaniji Air Serbia da postane ono što je danas. Radujemo se novoj fazi našeg strateškog partnerstva i u svakom trenutku možete računati da ćemo biti predan i pouzdan partner”, istaknuo je Kamark i dodao da je uvjeren u još bolje rezultate.
Trenutni prijelazni glavni direktor Duncan Naysmith, kao i Declan Keller, koji obavlja dužnost izvršnog direktora za promet, ostat će na tim pozicijama do 31. prosinca 2018. godine.
Air Serbia prijavila je neto dobit od 15,7 milijuna eura za 2017. godinu, što je za 14,8 mil. eura više u odnosu na godinu ranije. U četvrtoj godini poslovanja, ukupni poslovni prihod zrakoplovne kompanije dosegnuo je 288 mil. eura, navodi se u priopćenju srpskog zračnog prijevoznika. Operativni troškovi smanjeni su za 7%, dok je istovremeno povećan prihod od prodaje za 4%.
Velik rast prijevoza tereta
Srpska nacionalna zrakoplovna kompanija prevezla je 2,62 milijuna putnika. Kapacitet za prijevoz putnika, iskazan kao proizvod raspoloživog broja sjedišta i ukupno prijeđenih kilometara, povećan je za 4% u odnosu na prethodnu godinu, na 4,24 milijarde.
Čarter brend Aviolet obavio je rekordnih 749 letova i prevezao 174.000 putnika do popularnih turističkih destinacija u Grčkoj, Turskoj, Španjolskoj, Italiji i Tunisu.
Kada je riječ o prijevoz tereta, kompanija Air Serbia je prošle godine prevezla 6158 tona tereta i pošte, što je povećanje od 25,3% u odnosu na 2016. godinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu