Slavoniji i Imotskoj krajini 840.000 kuna, Ultri 4,2 milijuna

Autor: Radmila Kovačević/VL , 26. lipanj 2018. u 22:00
'Pridružjemo se naporima Vlade, koja za projekt Slavonija izdvaja 2 mlrd. kn'/Robert Anić/PIXSELL

Kad HTZ financira.

Za brendiranje Slavonije i izradu strateško marketinškog plana turizma pet slavonskih županija izdvojit će se 612.000 kuna, a izradit će ga Institut za turizam.

Izradu strategije turizma Imotske krajine, odnosno tamošnjih pet općina i jednog grada, financirat će se s 228.000 kuna, odlučilo je Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice. 

"Pridružujemo se naporima Vlade, koja za projekt Slavonija izdvaja dvije milijarde kuna. I Slavonija i područje TZ Imota su nam dva važna pilot projekta", kazao je ministar Gari Cappelli i potvrdio da se za 2019. razmišlja o održavanju Dana turizma upravo u Slavoniji. "Idući tjedan idemo u Osječko-baranjsku županiju da vidimo je li to izvedivo. Ako Slavonci pokažu da to mogu organizirati, podržat ću ih", obećaje. 

Inače, Turističko vijeće jučer je odlučilo s devet milijuna kuna podržati turističke projekte u nerazvijenim područjima, te isto toliko izdvojiti za potporu turističkim manifestacijama. S 4,2 milijuna kuna Vlada i HTZ podržat će i Ultra Europe festival.   Doprinos promociji trebali bi dati i jučer imenovani direktori HTZ-ovih predstavništava u šest zemalja. Ono u Austriji preuzet će tako zaposlenik Glavnog ureda HTZ-a zajednice Branimir Tončinić, u Češkoj poduzetnik Dubravko Miholić, dok u Ljubljani ostaje Metka Bradetić.

Novi direktor u Švedskoj je Vedran Sušić, koji dolazi iz hotelijerskog biznisa, a na čelo mađarskog ureda dolazi Ivana Herceg, dosadašnja direktorica TZ Jastrebarskog. Predstavništvo u Šangaju, koje će biti otvoreno u studenom, vodit će Franka Gulin, koja živi u Kini, a PR-om i medijima se bavi i na sadašnjem poslu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close