Franković je u pismu građanima Dubrovnika istaknuo kako je do nastanka prometnih problema većina gostiju s brodova na kružnim putovanjima napustila povijesnu jezgru. „Za vrijeme njihovog dolaska i odlaska iz Grada nije bilo otežanog prometovanja našim ulicama, stoga nisu ni imali znatan utjecaj na otežani promet u gradu Dubrovniku“, naveo je Franković, koji je izvor problema pronašao u novom Zakonu o prijevozu u cestovnom prometu, koji je omogućio liberalizaciju autotaksi tržišta.
„Na žalost, novi Zakon jučer je u svoj punini pokazao problem koji se dogodio i koji će se događati u našem gradu. U ovom trenutku na našim ulicama gotovo svako treće vozilo je vozilo UBER-a. Velik broj tih vozila dolazi s područja drugih gradova, a imamo najavu dolaska velikog broja taksi vozila s područja grada Zagreba. Sve to uzrokovalo je jučer potpuni kolaps prometa, a ako se ovako nastavi slične situacije ponavljat će se i u budućnosti“, smatra Franković.
Dodao je kako su tijekom prometnog kolapsa sve ključne gradske ceste bile blokirane, što se nije moglo riješiti unatoč trudu i suradnji s policijom. „Radimo na zakonskom rješenju kako bi se značajnom dijelu vanjskog prometa, a tu prvenstveno mislim na inflaciju autotaksi vozila, onemogućilo prometovanje pojedinim gradskim ulicama i kako bi se dozvola za prometovanje tim ulicama isključivo dala građanima“, najavio je Franković.
Dodao je kako u Dubrovniku ne postoji dovoljan broj parkirnih mjesta na koja bi se mogli uputiti gosti. „Zato je jedan od prioriteta izgradnja garaža na području cijelog Dubrovnika, a sve kako bi se omogućilo pomicanje djela automobila s uličnih parkinga i samim tim osiguralo protočnije i brze ceste“, zaključio je dubrovački gradonačelnik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Jer, naravno, nitko nije počeo razmišljati o garažama recimo 2013-te? Kao, bilo je teško predvidjeti porast ljudi/automobila u gradu… Gdje god se čovjek okrene, nesposobnost na kvadrat.
Uključite se u raspravu