Empatija i kreativnost odgovor su na pitanje što će biti osnova ljudskih poslova u sve više digitaliziranom svijetu, i to u vrlo bliskoj budućnosti, istaknuo je u četvrtak u Zagrebu na otvaranju konferencije SAP NOW futurist i glavni dizajner tvrtke SAP Martin Wezowski.
“Prema indeksu empatije britanske tvrtke The Empathy Businessa, SAP je 2016. godine bio deseta najempatičnija tvrtka na svijetu, a naši poslovni rezultati potvrđuju, kako je pokazala studija Watson Wyatt da empatija nije dobra samo za zaposlenike već i za profitabilnost”, kaže Wezowski.
Dodaje da tehnologija predstavlja ljudsku evoluciju, stvara igralište za rad usmjeren čovjeku.
Sonja Popović, direktorica tvrtke SAP u Hrvatskoj kaže da upravo stoga tvrtke u Hrvatskoj trebaju težiti poslovanju koje se temelji na pametnom povezivanju ljudi, tehnologija i kompanija. “Tvrtke će morati postati inteligentne i prigrliti inovativna rješenja kao što su Big Data, IoT, napredna analitika i strojno učenje”, kaže Popović.
Navodi da SAP svoj prilog toj transformaciji daje kroz disrupciju na tržištu CRM-a. SAP je prošli tjedan na svojoj svjetskoj konferenciji SAPPHIRE NOW u SAD-u najavio novo CRM rješenje koje je spremno za GDPR.
“Predstavili smo novi skup aplikacija koji objedinjuje postojeća zasebna front-end rješenja i naše nedavne akvizicije– Hybris, Gigya, CallidusCloud u jedan integrirani proizvod pod nazivom SAP C/4HANA”, zaključuje Popović.v
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu