Funderbeam ima tisuću investitora iz Hrvatske

Autor: Bernard Ivezić , 07. lipanj 2018. u 22:01
Bićanić kaže da tvrtke prepoznaju to što rade, Foto: Davor Višnjić / Pixsell

Lani u Hrvatskoj organizirali četiri, a ove godine će ih biti dvostruko više, moguće i devet.

Funderbeam SEE, zajednički projekt Zagrebačke burze i estonskog fintech startupa Funderbeama, u manje od dvije godine od pokretanja dosegao je brojku od tisuću investitora iz Hrvatske. Ukupno, matični Funderbeam na svojoj platformi ima 37 tisuća investitora iz 104 države.

Damir Bićanić, direktor Funderbeam SEE-a kaže da su bez obzira na to konzervativni.

Kvaliteta i transparentnost

“Iako imamo mnogo investitora, kako iz Hrvatske tako i globalno, jako smo konzervativni i zato više želimo manji broj vrhunskih kampanja nego stotine osrednjih”, kaže Bićanić.

U tijeku je na Funderbeamu peta kampanja iz Hrvatske. Tvrtka Entrio u drugom je danu kampanje dosegnula 68 tisuća eura od traženih 100 tisuća, a kampanja traje još 26 dana. Bićanić ističe da je jako zadovoljan svim dosadašnjim kampanjama, kako zbog kvalitete nastupa samih tvrtki u kampanjama, uspjeha svih dosadašnjih kampanja, tako i post aktivnostima. “Potičemo transparentnost pa kompanije kvartalno objavljuju informacije o svom poslovanju”, naglašava Bićanić.

Zbog svega navedenog Funderbeam u ovoj godini planira više kampanja nego lani. Potencijalno će ih biti osam do deset, a prvi put očekuju se i kampanje slovenskih tvrtki. “Osobno bih bio jako zadovoljan da imamo šest kampanja iz Hrvatske i dvije do tri iz Slovenije”, kaže Bićanić.

Želje su jedno…

Dodaje da kandidata itekako imaju. Navodi da intenzivno razgovaraju s desetak tvrtki iz Hrvatske i Slovenije koje su zrele za kampanje. “No, treba razumjeti da su naše želje jedno, a da odluku o tome kad i gdje će ići po kapital donose same kompanije. Mi smo im u tome samo podrška”, kaže Bićanić.

Dodaje da ove godine primjećuju veći broj tvrtki iz Hrvatske koje prepoznaju to što rade. Jednako tako, navodi, u Sloveniji, gdje surađuju s Ljubljanskom burzom, i gdje je startup ekosustav razvijeniji nego u Hrvatskoj. “Oni u nama vide priliku za nadogradnju svog investicijskog ekosustava i ubrzavanje rasta”, zaključuje Bićanić.

Komentirajte prvi

New Report

Close