Izgleda da su otklonjene nedoumice oko nastavka partnerstva Fiata i srpske vlade, pri čemu se često spominjala i mogućnost odlaska automobilskog diva iz Kragujevca.
Proizvodnja Fiata 500L će se nastaviti u Srbiji, izjavio je Sergio Marchionne izvršni direktor kompanije Fiat Chrysler Automobiles (FCA). Kako prenosi talijanski portal Autoblog, Marchionne je rekao i da je Fiat 500 idealan model da postane "100 posto električni model za Europu". Fiat Chrysler Automobiles ulaže milijarde u elektrifikaciju 30 modela, uključujući i model 500L koji se proizvodi u Kragujevcu.
"Fiat 500 je idealno vozilo za potpuno električno rješenje. Planiramo iskoristiti ikonski status ovog automobila i na njega primijeniti zelenu tehnologiju, proširujući opseg modela", izjavio je Marchionne. Izvršni direktor FCA je, predstavljajući petogodišnju poslovnu strategiju kompanije, najavio niz poteza, među kojima je najava lansiranja Fiata Pande na električni pogon, povratak modela 500 Giardiniera i povećanje proizvodnje premium modela u Italiji.
9 mlrd.
eura uložit će FCA u proizvodnju električnih vozila
Najavio je selidu proizvodnje Pande iz Italije u Poljsku i veću posvećenost novim modelima Fiatovih marki Maserati i Alfa Romeo. Također je rekao da će dug Fiata do kraja ovog mjeseca pasti na nulu. Marchionne je rekao da će se ta kompanija ubuduće usredotočiti na manje modele vozila, ali i da će modeli 500X i 500L dobiti hibridne motore. On je predočio da je, iako još nije konstruiran cijeli plan, realizacija navedenog u toku. Fiat svakako igra vrlo važnu ulogu u strategiji FCA o električnim vozilima u Europi, a posebno model 500 koji je definicija savršene osnove za komercijalizaciju električnih gradskih automobila, navodi italijanski portal Motor 1.
Ipak, napominje se da još nisu poznate tačne tehničke specifikacije vozila, kao ni vrijeme kada će ona biti predstavljena tržištu. Ono što se zna, jeste da je planirano ulaganje u visini od 9 milijardi eura prema elektrifikaciji, te da je do 2022. godine u planu realizacija 30 modela, uključujući 14 terenskih vozila. "Vidjet ćete da fokusiramo poruke našeg brenda na Jeep, Ram, Masserati i Alfa Romeo. Oni čine najvažniji dio naših prihoda", objasnio je ranije Marchionne, prenosi Detroit News. Upravo Jeep, Ram, Masserati i Alfa Romeo ispred sebe imaju velika očekivanja koja bi trebala ispuniti do 2022. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu