Istarska turistička zajednica dogovorila je najznačajniju suradnju u svojoj povijesti i najzvučniju u domaćem turizmu.
Ta je regija ugovorom o strateškom partnerstvu postala marketinški partner najjačeg i najpoznatijega njemačkog nogometnog kluba, Bayerna iz Münchena. Suradnja je dogovorena na tri godine, vrijednost promocije koju Istra dobiva procjenjuje se na minimalno 20 milijuna eura, a zasad je razrađeno desetak projekata, već za mjesec dana bit će tiskani promidžbeni materijali na kojima će na odmor u Istru pozivati tri igrača Bayerna, njihove fotografije će se koristiti i za bilboarde, web, socijalne mreže itd.
Dvaput godišnje, za vrijeme utakmica, Istra će na stadionu Allianz arene u VIP zoni, za Bayernove visoke uzvanike i partnere prezentirati svoju smještajnu, gourmet i drugu ponudu.
Uoči jedne Bayernove utakmice godišnje svi će klupski komunikacijski kanali sedam dana prezentirati Istru, a navijače će i na sjedalima dočekati istarski promo materijali. Otvorena je i mogućnost da se ključni godišnji trodnevni workshop Bayerna za partnere, vlasnike i top menadžere Allianza, Audija, Deutsche Telecoma održi u Istri…
"Ključna riječ je Njemačka. To je naše najznačajnije i najveće emitivno tržište, godišnje nam dolazi 1,1 milijun Nijemaca, a više od polovice iz Bavarske. Istra podiže razinu turističke usluge i naša je misija to prezentirati i novim njemačkim turistima. I, da, nadamo se da će nam na odmor doći i neki Bayernovi igrači", kaže direktor TZ Istre Denis Ivošević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu