Makeoverom od 2 milijuna eura do više stranaca

Autor: Marta Duić , 28. svibanj 2018. u 08:01
Preuređenjem su se orijentirali na wellness turizam koji omogućuje cjelogodišnji rad/Rene Karaman, PD

Danas im na inozemne turiste otpada 50% dolazaka, najviše je Austrijanaca, Slovenaca i Talijana.

Hotel Villa Magdalena posluje već devet godina, a uskoro će proslaviti prvu obljetnicu od zadnje investicije i proširenja hotela. 

"Prošle godine smo u lipnju otvorili novi dio. Radovi su trajali godinu dana uložili smo otprilike dva milijuna eura i to u 15 novih smještajnih jedinica, bazen, saune i fitness te novi dio restorana i kongresne sale", objašnjava Ivan Petrović, vlasnik i direktor Ville Magdalene u Krapinskim toplicama. 

Ciljaju 65% popunjenosti
Kada je u pitanju profil gostiju,  50 posto je domaćih i to najviše s Kvarnera, Istre, Dalmacija i tek tada Zagreba, a preostalo čine strani gosti – najviše Slovenci, Talijani i Austrijanci.  "U Austriji su ovakvi hotel 150-200 eura po osobi, i iako su naše cijene visoke za kontinent i dalje smo daleko od njihovih. Dok nismo izgradili ovaj novi dio bili smo rekorderi kontinentalne Hrvatske s 82 posto popunjenosti u 2016. godini, a sada smo blizu 60 posto i težimo brojci od 65", kaže  Petrović čiji hotel s četiri zvjezdice zapošljava 26 ljudi i radi cijelu godinu.

Iako je za očekivati da će imati mnogo gostiju koju su u pratnji pacijenata Krapinskih toplica, oni se, kako tvrdi Petrović, mogu mjeriti u promilima.

 

Petrović

Ogroman potencijal su Skandinavci jer oni putuju tijekom cijele godine.

"Mi smo se baš zato orijentirali na moderni wellness turizam i na mlade ljude i parove koji traže tematski doživljaj pa imamo i pakete poput aktivnog ili pak kulturnog turizma", napominje. Hotel je u startu imao devet smještajnih jedinica, svaka ima masažnu kadu s termalnom vodom u dnevnom boravku što je karakteristika i novih soba, a za gastronomski doživljaj i priznanja restoranu zaslužan je chef Mislav Božić koji je zanat pekao u Japanu. Lokalne namirnice koriste kada su specifične i autohtone stvari u pitanju, ponajviše  bučino ulje i autohtone sireve. 

Okrupnjuju OPG-ove
"Teško je naći nekog tko je stabilan te ima količinu i kvalitetu tijekom cijele godine. Kao županija se borimo kako bismo okrupnili te OPG-ove", pojašnjava Petrović.

  Napominje da im je idući korak stabilizirati se i dodatno podići razinu usluge te se profilirati u personalizaciji. "Nastavit ćemo osmišljavati jedinstvene paket usluge koje nema nitko u okolici jer smo po tome već sada jedinstveni, a gosti upravo to traže. Cilj nam je privući što više stranih gostiju i pokazati kako Hrvatska nije samo more, nego da i kontinent koji ima svoju priču. Ogroman potencijal su Skandinavci jer oni putuju tijekom cijele godine", zaključuje Petrović.

Komentirajte prvi

New Report

Close