Hotel Villa Magdalena posluje već devet godina, a uskoro će proslaviti prvu obljetnicu od zadnje investicije i proširenja hotela.
"Prošle godine smo u lipnju otvorili novi dio. Radovi su trajali godinu dana uložili smo otprilike dva milijuna eura i to u 15 novih smještajnih jedinica, bazen, saune i fitness te novi dio restorana i kongresne sale", objašnjava Ivan Petrović, vlasnik i direktor Ville Magdalene u Krapinskim toplicama.
Ciljaju 65% popunjenosti
Kada je u pitanju profil gostiju, 50 posto je domaćih i to najviše s Kvarnera, Istre, Dalmacija i tek tada Zagreba, a preostalo čine strani gosti – najviše Slovenci, Talijani i Austrijanci. "U Austriji su ovakvi hotel 150-200 eura po osobi, i iako su naše cijene visoke za kontinent i dalje smo daleko od njihovih. Dok nismo izgradili ovaj novi dio bili smo rekorderi kontinentalne Hrvatske s 82 posto popunjenosti u 2016. godini, a sada smo blizu 60 posto i težimo brojci od 65", kaže Petrović čiji hotel s četiri zvjezdice zapošljava 26 ljudi i radi cijelu godinu.
Iako je za očekivati da će imati mnogo gostiju koju su u pratnji pacijenata Krapinskih toplica, oni se, kako tvrdi Petrović, mogu mjeriti u promilima.
Petrović
Ogroman potencijal su Skandinavci jer oni putuju tijekom cijele godine.
"Mi smo se baš zato orijentirali na moderni wellness turizam i na mlade ljude i parove koji traže tematski doživljaj pa imamo i pakete poput aktivnog ili pak kulturnog turizma", napominje. Hotel je u startu imao devet smještajnih jedinica, svaka ima masažnu kadu s termalnom vodom u dnevnom boravku što je karakteristika i novih soba, a za gastronomski doživljaj i priznanja restoranu zaslužan je chef Mislav Božić koji je zanat pekao u Japanu. Lokalne namirnice koriste kada su specifične i autohtone stvari u pitanju, ponajviše bučino ulje i autohtone sireve.
Okrupnjuju OPG-ove
"Teško je naći nekog tko je stabilan te ima količinu i kvalitetu tijekom cijele godine. Kao županija se borimo kako bismo okrupnili te OPG-ove", pojašnjava Petrović.
Napominje da im je idući korak stabilizirati se i dodatno podići razinu usluge te se profilirati u personalizaciji. "Nastavit ćemo osmišljavati jedinstvene paket usluge koje nema nitko u okolici jer smo po tome već sada jedinstveni, a gosti upravo to traže. Cilj nam je privući što više stranih gostiju i pokazati kako Hrvatska nije samo more, nego da i kontinent koji ima svoju priču. Ogroman potencijal su Skandinavci jer oni putuju tijekom cijele godine", zaključuje Petrović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu