U Hrvatskoj su lani prodali 1,7 milijuna pari obuće

Autor: Marta Duić , 21. svibanj 2018. u 14:39
Boris Kopič, direktor tvrtke, zadovoljan je ostvarenim tržišnim rezultatima u Hrvatskoj

Vodeći trgovac cipelama bilježi rast prometa, u 2017. uprihodio 328 milijuna kuna.

Promet tvrtke Deichmann trgovina obućom u 11. godini poslovanja u Hrvatskoj porastao je na 328 milijuna kuna, što je oko tri posto više nego u godini ranije.

S 1,7 milijuna pari obuće tvrtka je prodala, izračunali su, 17.000 pari obuće više nego u 2016. godini. Deichmann je nastavio i ekspanziju te su krajem 2017. godine imali 37 prodavaonica u Hrvatskoj i zapošljavali 275 radnika.

Tvrtka je po tome najveći lanac trgovina obućom u našoj zemlji, a primat u tom sektoru drži i u Europi.

"Kontinuirano dobar rezultat je za nas motivacija, ali istovremeno i obveza da 2018. godine nastavimo s pozicioniranjem naše kompanije kao vodeće na tržištu, a našu ponudu i uslugu nastavimo usklađivati s potrebama naših kupaca", objašnjava Boris Kopič, direktor tvrtke Deichmann trgovina obućom. Za Poslovni dnevnik nedavno je kazao i kako u Hrvatskoj vide razne mogućnosti razvoja, te da je strategija usmjerena u otvaranje poslovnica u novim shopping centrima i retail parkovima.

"Planiramo otvaranje još dvije nove poslovnice te redizajn i modernizacija nekoliko starijih", istaknuo je Kopič. Deichmann grupacija je diljem svijeta prodala 176,6 milijuna pari obuće preko web prodaje i u prodavaonicama, što je tri milijuna više nego 2016.

U 25 europskih zemalja i SAD-u ostvaren je bruto promet od 5,8 milijardi eura, najveći u povijesti tvrtke stare više od stoljeća. Za ovu godinu Deichmann planira rekordne investicije, 245 milijuna eura u svijetu, a podsjeća i da je 2017. bio proglašen najboljim velikim poslodavcem u Hrvatskoj, u izboru portala Moj posao.

Komentirajte prvi

New Report

Close