Potaknuti Hendalovim istraživanjem koje je pokazalo kako 2,4 milijuna građana pije mljevenu kavu od čega čak 43,9 posto najčešće konzumira Jubilarnu kavu, Franck je odlučio na tržište lansirati dva nova okusa kave- Jubilarna Intense i Sensual. Poznato vakuumirano pakiranje na tržištu je već 25 godina stoga su nove proizvode lansirali povodom obljetnice.
Istraživanje je, tvrde u Francku, također pokazalo i kako je Jubilarna je sveukupno najbolje ocijenjena marka, naime 82,9% ispitanika dalo joj je prosječnu ocjenu 4,32 od 5, a među potrošačima Jubilarne kave više je muškaraca, čak 52 posto.
Kako kažu iz Francka, vrijednosno brend Jubilarne kave u zadnjih godinu dana drži trećinu hrvatskog tržišta. Godišnje se proda nešto više od 8,8 milijuna pakiranja Jubilarne kave od čega oko šest milijuna Ciglica što je ekvivalent 203.645.260 šalica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu