Slavljenički brend drži trećinu tržišta

Autor: Marta Duić , 16. svibanj 2018. u 21:59
Foto: Sandra Simunovic/PIXSELL

Kako kažu iz Francka, vrijednosno brend Jubilarne kave u zadnjih godinu dana drži trećinu hrvatskog tržišta.

Potaknuti Hendalovim istraživanjem koje je pokazalo kako 2,4 milijuna građana pije mljevenu kavu od čega čak 43,9 posto najčešće konzumira Jubilarnu kavu, Franck je odlučio na tržište lansirati dva nova okusa kave- Jubilarna Intense i Sensual. Poznato vakuumirano pakiranje na tržištu je već 25 godina stoga su nove proizvode lansirali povodom obljetnice.

Istraživanje je, tvrde u Francku, također pokazalo i kako je Jubilarna je sveukupno najbolje ocijenjena marka, naime 82,9% ispitanika dalo joj je prosječnu ocjenu 4,32 od 5, a među potrošačima Jubilarne kave više je muškaraca, čak 52 posto.

Kako kažu iz Francka, vrijednosno brend Jubilarne kave u zadnjih godinu dana drži trećinu hrvatskog tržišta. Godišnje se proda nešto više od 8,8 milijuna pakiranja Jubilarne kave od čega oko šest milijuna Ciglica što je ekvivalent 203.645.260 
šalica.

Komentirajte prvi

New Report

Close