“Nije bitan broj odašiljača, već utjecaj na život”

Autor: Marta Duić , 03. svibanj 2018. u 22:01
Omogućavamo bolju povezanost ljudi, kažu u HT-u, Foto: Thinkstock

“Imamo osjećaj da spot uvjerljivo prenosi svoju poruku i lakoćom uvlači gledatelja u lijepu svevremensku priču.”

Hrvatski telekom je ovih dana krenuo s novom image kampanjom ‘Jedna mreža za milijun nezaboravnih trenutaka’. U pitanju je osobna priča dvoje mladih koji jedno u drugome ‘ono nešto’ prepoznaju već u prvom pogledu te uz taktove TBF-ove balade ‘Lud za njom’ nastavljaju graditi zajednički život ispunjavajući ga nezaboravnim trenucima.

Kako kažu iz HT-a, njihova priča dokaz je da se najveća postignuća telekom operatora ne mjere u broju odašiljača i inovacija ili kilometrima optičke mreže, već u činjenici da utječe na kvalitetu života.

“Kontinuirano gradimo svoj brend i jačamo poziciju najbolje mreže u Hrvatskoj. Sve naše kampanje zapravo su image kampanje u kojima prikazujemo priče iz stvarnog života, relevantne i bliske ljudima, u kojima se jasno ocrtava uloga HT-a i njegovih usluga. Kampanjom smo još jednom željeli potvrditi kako imamo najbolju mrežu u Hrvatskoj u koju kontinuirano ulažemo, kao i u nove tehnologije za bolju budućnost”, objašnjavaju iz HT-a. Napominju da su dosad dobili pozitivne reakcije od korisnika, ali i ljudi iz struke te kako su zadovoljni realizacijom kreativne ideje, od produkcije do korištenja medijskih kanala za prenošenje glavne poruke kampanje.

“Priča je svevremenska i kod ljudi pobuđuje pozitivne emocije, a tu je i pjesma koja privlači pažnju”. Uz McCannov tim od osmero ljudi na kampanji su radili i Komakino produkcija te redatelj Gregor Vesel, a rezultat je originalan i autentičan spot.

“Glumci kao da uopće nisu glumili, živjeli su taj spot čime je stvorena opipljiva ‘emocionalna kemija’, ne samo između njih dvoje, već i cijele ekipe na setu. Imamo osjećaj da spot uvjerljivo prenosi svoju poruku i lakoćom uvlači gledatelja u lijepu, svevremensku ljubavnu priču, podcrtanu impresivnim brojkama. Zaista ‘feel good’ projekt, sa svih strana“, komentirao je Ivan Čepelak, kreativni direktor McCanna Zagreb te na pitanje hoće li emocija preživjeti digitalizaciju stvarnosti nastavio: “Lijepa ljubavna priča mamila je osmijehe Egipćanima, starim Grcima, Vikinzima i hipijima u jednakoj mjeri kao i nama danas. Svijet pogone emocije i bez obzira na to pričamo li o analognoj ili digitaliziranoj stvarnosti, tako će biti dok god smo većim dijelom ljudi”. Iz HT-a poručuju da su ponosni na aktivnu ulogu u digitalizaciji hrvatskog društva.

“Bez toga, napredak bi bio nezamisliv. No, to ne znači da će se emotivne potrebe čovjeka promijeniti. Ljudi će uvijek željeti biti povezani s obitelji i prijateljima te stvarima koje ih zanimaju. Uloga HT-a je ljudima omogućiti što bolju povezanost i dijeljenje nezaboravnih trenutaka kako bi mogli uživati u životima do maksimuma”, zaključuju.

Komentirajte prvi

New Report

Close