Njemačka modna kuća Hugo Boss objavila je u srijedu da je prodaja u prvom tromjesečju porasla za pet posto zahvaljujući snažnom rastu u Kini i obje Amerike.
Prodaja je iznosila 650 milijuna eura tek malo manje od 654 milijuna eura koliko su prognozirali analitičari.
Pri tome je prodaja na azijsko-pacifičkom tržištu skočila 12 posto, a na američkom za sedam posto.
Dobit prije kamata, oporezivanja, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) porasla je na 99 milijuna eura dok su prognoze govorile o 97 milijuna eura.
Prodaja brenda Boss porasla je sedam posto dok je brend Hugo – namijenjen mlađim kupcima – zabilježio pad od šest posto, priopćila je kompanija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu