Krizne poslovne situacije s klijentima uvijek su neugodne. Umanjite negativan učinak, pripremite se za profesionalnu komunikaciju.
Brzo, efikasno i bez stresa.
RASPORED ODRŽAVANJA SEMINARA:
- 14.5.2018. Leadership: delegiranje, motiviranje i konflikti
- 15.5.2018. Pregovaranje i vježbe komunikacije
- 16.5.2018. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima
- 17.5.2018. Uspješno poslovno komuniciranje telefonom
- 18.5.2018. Vještina vođenja "teških" i konfliktnih zaposlenika
Kontakt:
Poslovni dnevnik
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
U kratko o seminarima
Datum održavanja: 14.5.2018.
Naziv seminara: Leadership: delegiranje, motiviranje i konflikti
Koje su teme seminara
- Koji su stilovi vođenja uspješnih leadera
- Proces delegiranja zadataka, prepreke i tipične greške
- Uzroci (ne)motiviranosti članova timova
- Materijalna i nematerijalna motivacija u praksi
- Konflikti na radnom mjestu, strategije rješavanja konflikata korak po korak
Prijavite se za sudjelovanje OVDJE.
Datum održavanja: 15.5.2018.
Naziv seminara: Pregovaranje i vježbe komunikacije
Koje su teme seminara
- Kako uskladiti vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju (geste,mimika,pokreti,boja glasa…)
- Taktika razmjene informacija – tri ključna koraka (aktivno slušanje, pitanja, refleksija)
- Kako utjecati na partnera u pregovorima (reci ono što želim čuti)
- Kako ignorirati napade, smanjiti tenzije i ostati fokusirani tijekom pregovaračkog procesa
- Kako tražiti ustupke kod pregovaranja uvjeta
Prijavite se za sudjelovanje OVDJE
Datum održavanja: 16.5.2018.
Naziv seminara: NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima
Koje su teme seminara
- Tehnike kontrole vlastitih negativnih reakcija i ljutih klijenata
- Jezični obrasci za efikasnu komunikaciju
- Što je zabranjeno reći ljutom klijentu
- Umijeće postavljanja pitanja u svrhu dobivanja željenog odgovora
- Riječi i rečenice koje ruše otpor kod ljutih sugovornika
Prijavite se za sudjelovanje OVDJE.
Datum održavanja: 17.5.2018.
Naziv seminara: Uspješno poslovno komuniciranje telefonom – Što žele nezadovoljni klijenti?
Što ćemo naučiti:
- Verbalne i neverbalne poruke – stresori
- Kako dobiti preciznu informaciju od klijenta
- Pregovaranje, komunikacija i postavljanje pitanja
- Uloga aktivnog slušanja – Vježbe
- Up sell i/ili Cross sell
Prijavite se za sudjelovanje OVDJE.
Datum održavanja: 18.5.2018.
Naziv seminara: Vještina vođenja "teških" i konfliktnih zaposlenika
Što ćemo naučiti:
- Učinkovito vođenje tima, sinergija i poticanje suradnje u timu
- Što su konflikti i kako is spriječiti
- Komunikacijske tehnike i alati
- Davanje i primanje povratne informacije članovima tima
- Medijacija: kako posredovati u rješavanju sukoba drugih
Prijavite se za sudjelovanje OVDJE.
Organizator: Poslovni dnevnik
www.poslovni.hr/seminari/
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu