Ovogodišnji Zagreb Design Week održava se od 11. do 20. svibnja na 30-ak lokacija. Kako kaže Daniel Tomičić, organizator festivala, puno je novosti, od samog novog imena i vizualnog identiteta koji potpisuje studio Šesnić&Turković, do nove glavne lokacije u Tehničkom muzeju Nikola Tesla.
Ipak, najveća novost je da je Tjedan dizajna Zagreb postao Zagreb Design Week čime planiraju još jači izlazak na međunarodno tržište, a temom Suvremeno/Svevremeno propituju odnos dizajna i vremena. Zemlja partner je Češka koja slavi stotinu godina češkog dizajna izložbom na Salone del Mobile, najvećem festivalu dizajna na svijetu. Uz češku kao glavnog partnera, iz Srbije dolazi izložba mladih dizajnera namještaja u organizaciji Belgrade Furniture Faira i splitskog arhitekte Zorana Jedrejčića.
"Započeli smo kao festival orijentiran prvenstveno hrvatskoj javnosti jer smo prvo željeli izgraditi poziciju u zemlji, da bi kasnije izašli u svijet. Dizajn je tema od interesa najšire javnosti, a design weekovi svugdje u svijetu masovni su festivali koji privlače turiste iz inozemstva. Mi se možemo pohvaliti s posjetiteljima iz Italije, Austrije, Njemačke, Mađarske, Slovenije, Velike Britanije, BiH, Francuske i Srbije", pohvalio se Tomičić.
U protekle četiri godine Tjedan dizajna Zagreb postao je globalno prepoznatljiv i zahvaljujući partnerstvima gostovao u Kini i Rumunjskoj. Ove godine među 30-ak lokacija održavanja su nova konceptualna trgovina namještaja Outofbox i svjetski lider u proizvodnji namještaja za eksterijere Unopio. Festival organizira Scuderia Zagreb, a na ovogodišnjem izdanju radi 50-ak ljudi.
"Zagreb Design Week neprestano raste. Prve godine popunili smo 1500 kvadrata Laube, da bi već druge godine narasli više od 100 posto, uredivši Haubu, tvorničku halu od 2500 kvadrata, susjednu Laubi. Treća godina donosi izlazak u grad – osim Laube i Haube, tako smo 2016. organizirali partner lokacije diljem Zagreba.
Četvrto izdanje održalo se na 39 lokacija diljem Zagreba, sa središtem u Laubi i Dizajn parku by HEP kojeg smo izgradili na zapuštenoj šikari. Broj posjetitelja tijekom prve tri godine narastao je s 4000 na 25.000, a ovogodišnji Zagreb Design Week očekuje rast od 20% na 30.000 posjetitelja. Tome će doprinijeti nova lokacija te veći i kvalitetniji sadržaj",poručuje Tomičić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu