Poslovni dnevnik organizirao je seminar na temu „Upravljanje prigovorima i pritužbama kupaca“. Kako je bilo pogledajte u galeriji fotografija. Na seminaru smo naučili da je u rješavanju klijentovog prigovora jako važno efektivno slušati.
Donosimo Vam 6 najboljih savjeta:
- Emocije mogu blokirati slušanje – izgubit ćete fokus.
- Zapisujte ako je potrebno.
- Dok slušate budite fokusirani na osobu kako bi stekla dojam da ste čuli (razumijem, aha, tako…).
- Slušajte informacije, ne pretpostavke!
- Oduprite se iskušenju opovrgavanja.
- Ne ulazite u diskusije i prepirke.
Radionicu je obilježio niz praktičnih saznanja. Naučili smo kako se odnositi prema klijentu u pisanoj komunikaciji, a kako u usmenoj. U usmenoj komunikaciji sa nezadovoljnim klijentima posebnu pažnu treba obratiti na ova tri faktora:
- Koje rečenice izgovarati kako bismo neutralizirali pritužbu,
- Kako se odnositi prema agresivno raspoloženom klijentu ili u konačnici,
- Koja pitanja trebamo postavljati kako bismo razlikovali važno od nevažnoga.
Na seminaru su sudjelovali djelatnici i voditelji prodaje, marketinških i PR timova, vlasnici, direktori i menadžeri koji svakodnevno komuniciraju s klijentima i korisnicima njihovih proizvoda i usluga, te obrtnici i turistički i hotelijerski djelatnici. Predavačica S. Kupres je vrhunski prodajni stručnjak, NLP trenerica i coach. Ima 23 godina rada u prodaji od čega 19 godina na izvršnim pozicijama te posjeduje bogato internacionalno iskustvo. Kreira i izvodi seminare, radionice i treninge iz područja prodaje i osobnog razvoja. Donosimo Vam komentare polaznika s nedavno održane radionice:
- „Pohvalila bih stručnu predavačicu i nadasve zanimljivo predavanje koje je bazirano na praktičnom rješavanju problema i stvarnih situacija.“
- „Bilo mi je zaista poučno i vrlo zabavno! Sve pohvale predavačici, promijenio ne bih baš ništa.“
- „Želim pohvaliti cjelokupnu organizaciju seminara, zbilja ste se potrudili, a posebna pohvala i zahvala ide predavačici.“
- „Ovo je bilo konstruktivno provedeno vrijeme jer sve što smo prolazili moći ću primijeniti na poslu.“
- „Pohvalila bih posebno onaj dio seminara gdje smo obrađivali problematiku kako prebaciti fokus na rješenje i pozitivan ishod reklamacije“.
- „Izvrstan i osebujan pristup predavačice! Bravo – samo tako nastavite!“
- „Sjajan predavač! Interaktivno predavanje.“
Pridružite nam se i Vi na radionici i osnažite svoje poslovne vještine. Za detalje o seminaru i rezervaciju mjesta kliknite ovdje.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem.
Organizator: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
Tel.: +385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu