Poslovni su prihodi Grupe porasli za 16,5 posto u odnosu na godinu ranije i iznose 1.090,14 milijuna kuna. Neto dobit za 2017. godinu iznosi rekordnih 70,21 milijun kuna i viša je za 41,2 posto u odnosu na prethodnu godinu. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) u izvještajnom razdoblju iznosi 158,43 milijuna kuna što je rast od 16,6 posto u odnosu na prethodnu godinu. Sukladno najavama, EBITDA marža zadržala se na prošlogodišnjoj razini od 14,5 posto.
AD Plastik Grupa objavila je prvi Integrirani izvještaj za 2017. godinu koji obuhvaća izvještaj poslovodstva kompanije, izvještaj o održivom razvoju i godišnje financijske izvještaje. Sadrži sve ključne financijske i nefinancijske informacije kojima se izvještava o utjecaju naše kompanije na društvo i okoliš. „Uspješni rezultati razlog su za zadovoljstvo, ali ujedno i poticaj za daljnju realizaciju planiranih ciljeva. Ovo je bila jako uspješna godina za AD Plastik Grupu i čvrst temelj za planiranu budućnost. Naši su poslovni prihodi u izvještajnom razdoblju porasli za 16,5 posto, što pokazuje kako su realizirane investicije i projekti u protekloj godini bili dobar strateški izbor.“, izjavio je Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastik Grupe. Nastavlja se trend poboljšanja financijske pozicije u kompaniji te je ostvaren rast poslovanja uz daljnje smanjenje neto duga.
Kreditna je zaduženost manja za 54,11 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje protekle godine. „Tijekom prošle smo godine dogovorili značajan broj novih poslova za više modela vozila Renault Grupe, PSA Grupe, Forda, Volkswagena, Nissana koji će nam u sljedećim godinama osigurati prihode veće od 150 milijuna eura. Pred nama je vrlo značajno i dinamično projektno razdoblje. Naš prioritet u daljnjem poslovanju ulaganje je u tehnološki razvoj i znanja, uz sveukupni rast Grupe na europskom i ruskom tržištu automobila, što ćemo ostvariti planiranim porastom proizvodnje i prodaje na svim lokacijama.“, izjavio je Marinko Došen.
AD Plastik Grupa odlučila se za integrirani način izvještavanja u cilju kvalitetnije i sveobuhvatnije informiranosti svojih dionika. Na ovaj su način povezane financijske vrijednosti kompanije s poslovnim vrijednostima iz područja društva i okoliša. Cilj im je svojim dionicima temeljito i transparentno predočiti strategiju poslovanja kompanije, svoje financijske rezultate, korporativnu kulturu i pristup društveno odgovornom poslovanju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dobrodošli na najbolju stranicu sex dating ==>> Sexydrom.com
Uključite se u raspravu