Živimo u 21.stoljeću i gotovo je sve digitalizirano, osim kućanskih poslova. Mnoge od nas to čini izrazito nervoznima kad dođe vrijeme da se primimo svakodnevnih zadataka, što posebno vrijedi za pranje rublja. Budući da često ne koristimo posljednje inovacije, pranje rublja postaje komplicirani kućanski posao koji oduzima više vremena nego što bi trebao. Ariel 3 u 1 kapsule, uz posljednju inovaciju proizvoda, rutinu pranja rublja čine jednostavnom, praktičnom i bezbrižnom.
Istraživanje o navikama potrošača pokazuje, naime, kako se u kućanskim poslovnima može uživati sve dok koristimo proizvode koji nam te svakodnevne zadatke olakšavaju i u njih unose zabavu, što su izjavili gotovo svi ispitanici (njih 96%) koji su isprobali Ariel 3 u 1 kapsule. Podaci su prikupljeni putem online ankete* koju je Bilendi proveo za kompaniju P&G. Anketa na temelju potrošačkih navika istražuje kako poboljšanja u razvoju proizvoda mogu učiniti svakodnevne kućanske poslove ugodnijima, a rezultati su pokazali kako korisnici Ariel 3 u 1 kapsula pronalaze više zadovoljstva u pranju rublja od prosječne osobe (73% korisnika Ariel 3 u 1 kapsula, 65% prosječni korisnik).
– Istraživanje je potvrdilo kako potrošači ne mrze pojedinačne kućanske poslove, već način na koji ih obavljaju. Kao pionir u tehnologiji i inovacijama, Ariel traga za tehnološkim rješenjima koja pranje rublja čine lakšim i ugodnijim kućanskim poslom. Na taj način potrošačima pojednostavljujemo život, osiguravajući im vrhunske rezultate i dovoljno slobodnog vremena da se posvete onome što im je zapravo važno, izjavila je Malgorzata Mejer, glasnogovornica kompanije P&G za središnju Europu.
S druge strane, kad bi postojala lista najomraženijih kućanskih poslova, definitivni pobjednik bilo bi peglanje. Istraživanje je pokazalo kako 38% ispitanika smatra da su peglanje i čišćenje kuhinje (35%) najkompliciraniji među kućanskim poslovima, ističući da oduzimaju previše vremena i zahtijevaju više koraka kako bi se obavili.
Pranje rublja, s druge strane, ispitanici smatraju jednostavnim (89%), ali ne i zanimljivim: gotovo polovica tvrdi da je pranje rublja dosadno i da oduzima previše vremena, a jedan od troje potrošača ističe kako mrzi prati rublje.
Također, kod 90% ispitanika pranje rublja izaziva osjećaj zabrinutosti, a na vrhu liste su briga kako učinkovito ukloniti mrlje (63%), kako da boje ostanu postojane (43%) i kako da bijelo ostane bijelo (39%).
Gotovo polovica žena i trećina muškaraca zabrinuti su kako održati bjelinu rublja, a muškarci (11%) se više nego žene (6%) brinu o tome koliko dugo traje proces pranja rublja.
Iako većina potrošača brine o mrljama koje mogu ostati na odjeći prilikom pranja, 70% njih kaže kako su doživjeli da mrlja oko koje su brinuli tijekom pranja nije uklonjena.
Zanimljivo je na koji se način podaci mijenjaju kada se govori o pranju rublja s kapsulama Ariel 3 u 1.
Od ispitanika koji su probali Ariel 3 u 1 kapsule, njih čak 96% misli da je to najjednostavniji i najugodniji način pranja rublja i pravi izbor za sve probleme oko pranja rublja, ocjenjujući Ariel 3 u 1 kapsule kao najbolje rješenje za održavanje odjeće novom (78%), boje postojanima (76%) i sam proces pranja ugodnim (92%) i jednostavnim (93%).
Polovica ispitanika koji koriste 3 u 1 kapsule tvrde da nisu imali problema s doziranjem deterdženta, a više od dvije trećine korisnika Ariel 3 u 1 tvrdi da su rijetko ili nikad iskusili nered tijekom pranja.
Nove Ariel 3 u 1 kapsule, s novim i brzo rastapajućim sadržajem, osiguravaju da sastojci sve tri komore ostanu odvojeni sve dok se ne aktiviraju u pranju kako bi pružili maksimalnu moć čišćenja.
Patentirana tehnologija FiberSCIENCE u tri koraka osigurava:
Besprijekornu čistoću: Koncentrirani deterdžent u kapsuli pokazuje odlične performanse čak i na teškim mrljama i prljavštini.
Štiti boje: Pomaže da boja vaše odjeće ostane kao nova, pročišćava tkanine i uklanja tragove prljavštine.
Zadržava bjelinu: Poboljšajte bjelinu svoje odjeće samo jednim pranjem i novim sastojcima koji pospeš uju izbjeljivanje sa svakom kapsulom.
BILJEŠKE:
Uvijek čuvajte kapsule što dalje od djece, zatvarajte pakiranje i pohranite ih na mjesto koje nije dostupno djeci kako biste ste izbjegli moguće nesreće.
*Podaci korisnika prikupljeni su u online anketi na reprezentativnom uzorku korisnika između 18-64 godine na 6 tržišta (Velika Britanija, Francuska, Njemačka, Rumunjska, Španjolska i Poljska). Na temelju ovog uzorka ispitano je 100 korisnika Ariel 3 u 1 kapsula na svakom tržištu (potrošača koji najčešće Ariel). Anketu je proveo Bilendi za P&G Fabric Care za Ariel u lipnju 2017.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu