A la Wild je projekt brendiranja mesa divljači koji je za slatinskog proizvođača Jošavac napravila agencija Švicarska.
Kako objašnjavaju iz agencije, cilj brendiranja bio je diferencijacija i povećanje prepoznatljivosti u maloprodaji te u kanalima direktne prodaje i veleprodaje za izvozna tržišta. "Cilj brendinga sirovine mesa divljači bio je stvoriti atraktivni i prepoznatljivi proizvod. S obzirom na to da je osim na domaćem tržištu, proizvođač aktivan i na inozemnim tržištima, bilo je potrebno osmisliti ime koje će imati isto značenje i prepoznatljivost na tržištima od Mađarske do Velike Britanije.
Davidović
Novo ime sad je prepoznatljivo svugdje, a la wild pojam neodvojiv je od kulture konzumacije divljači.
A la wild kao pojam koji je neodvojiv od kulture konzumacije divljači i kao univerzalno poznat termin usput je zadovoljavao i ostale uvjete poput izgovora, značenja i ne manje važno – dostupnosti domene pa je odabran kao ime za brend", objašnjava Domagoj Davidović, voditelj projekta. Kako kaže, kod dizajna je bilo puno više ograničenja jer je prostor za dizajn i način pakiranja bio zadan i bez mogućnosti mijenjanja.
Korišteni su motivi Slavonije i boje koje asociraju na kraj iz kojeg meso potječe. "Uz dodatne elemente piktograma i ikona, dodani su elementi potrebni za vidljivost u maloprodajnim lancima i stvorena osnova za sve buduća pakiranja i potencijalne smjerove širenja linije", pohvalio se Davidović. Tim agencije Švicarska koji je radio na brendingu sastoji se od troje ljudi, Ane Lozice zadužene za imenovanje, Tonija Davanza koji je grafički i vizualno oblikovao identitet te Domagoja Davidovića kao voditelja projekta, a na projektu su radili dva mjeseca.
"Ovo nam je uistinu drag projekt jer osim profesionalnog izazova uz sebe veže i lijepu priču o uspjehu obiteljskog posla koji je radom i upornošću izašao izvan okvira Hrvatske i jako nam je drago što smo barem mali dio te priče", zaključuje Davidović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu