Maksimizirajte svoje marketinške i PR aktivnosti na društvenim mrežama

Autor: Promo , 30. ožujak 2018. u 08:49
Foto: press

Glavni cilj marketinga na društvenim mrežama jest kreirati sadržaj koji će korisnici dijeliti s drugima i na taj način pomoći kompaniji da dostigne veću izloženost brenda i domet kupaca.

Putem oglasa koje svakodnevno gledamo, Google i Facebook stvorili su tržište vrijedno desetke milijardi dolara. Konstantnim napretkom oglašavanja na platformama mogu se pratiti rezultati i troškovi oglašavanja do najsitnijih detalja.

Bilo da poslujete u B2B okruženju ili se vaša tvrtka smatra B2C kompanijom, ako nemate kreiranu digitalnu strategiju, vjerojatno gubite više nego što možete zamisliti, stoga tvrtka, brend ili pojedinac više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, nego razmišljaju kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.

Mirakul Edukacijski centar uspješno je educirao čak 11 generacija polaznika o marketingu na društvenim mrežama, a ove je godine na tržište plasirao unaprijeđeni program Specijalist za marketing na društvenim mrežama, koji svojim polaznicima otvara vrata u svijet društvenih mreža objašnjavanjem svih zakonitosti koje vladaju na platformama, otkrivanjem tajni zanata kako bi po isteku akademije mogli maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da će samostalno obavljati te zadatke ili će ih provoditi u suradnji sa stručnjacima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.

Trenutačno su u tijeku upisi nove generacije polaznika na napredni program Specijalist za marketing na društvenim mrežama koji s edukacijom započinje 19. travnja u Kraš Auditoriumu u Zagrebu. Program se sastoji od 5 modula ukupnog trajanja 48 nastavnih sati, a u nastavku donosimo pregled programa:

MODUL 1 (19. i 20. travnja 2018.)

Osnove komunikacije na društvenim mrežama

Predavačice: Ana Penović, Milica Cetinić

MODUL 2 (3. svibnja 2018.)

Pisanje i kreiranje digitalne marketinške strategije

Predavač: Ivo Novak

MODUL 3 (17. svibnja 2018.)

Nagradne igre i natječaji na društvenim mrežama te krizna komunikacija

Predavačica: Ana Marija Malić

MODUL 4 (30. svibnja 2018.)

Content marketing na društvenim mrežama

Predavačica: Ana Penović

MODUL 5 (14. lipnja 2018.)

Oglasne kampanje na društvenim mrežama

Predavač: Ivo Novak

Kako bi polaznici stečena znanja mogli primijeniti i u praksi, u sklopu programa provodit će se radionice na kojima će predavači prikazati konkretne primjere u praksi.

Sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama.

New Report

Close