U organizaciji Dubrovačko-neretvanske županije i produkciji agencije Dubrovnik Partner od 16. do 22. travnja održava se peti vinski festival Dubrovnik FestiWine. Broj izlagača svih ovih godina je približno isti, a ove godine dolazi 70-ak vinara.
Uz lokalne vinare iz Konavala, Komarne, Neretve, s Pelješca, Korčule i Lastova, predstavit će se i vinari iz raznih vinorodnih krajeva Hrvatske te Slovenije, Italije i BiH. Ovogodišnji festival oplemenjen je gostovanjima renomiranih partnera poput svjetskog gastronomskog vodiča Gault & Millau s radionicom japanskog chefa Ippei Uemure Mediteran na Japanski način, a Salon of sparkling wine dovodi slovenske i hrvatske proizvođače pjenušaca i organizira Sparkling table.
Što je najpitkije uz kamenicu
"Jedna od konstanti festivala na koju smo posebno ponosni je međunarodno panelno ocjenjivanje vina Dubrovnik FestiWine Trophy na kojem sudjeluju renomirani vinski znalci iz Hrvatske i cijelog svijeta. Kušat će više stotina vinskih uzoraka, ocjenjivati i birati najbolje, a partner festivala, hotelska grupacija ALH, uvrstit će pobjednička vina na vinske liste svojih hotela", kaže Tilda Bogdanović, organizatorica festivala. Uz ovo stručno ocjenjivanje, već tradicionalno tijekom Dubrovnik FestiWinea naslijepo se kuša i bira vino koje je najpitkije uz autohtonu deliciju, stonsku kamenicu.
Također, otkriva nam Bogdanović, u programu je i Dubrovnik FestiWine Gala večera, a ove godine je gostujući slovenski chef Igor Jagodić poznat po svome iskustvu iz danskog restorana Noma. U suradnji s domaćim chefom dubrovačkog hotela Excelsior, Petrom Obadom, odgovara na izazov FestiWinea i kreira jedinstven meni na bazi pobjedničkih vina prošlogodišnjeg festivala. Sedam vina dobit će sedam gurmanskih kreacija, a prihod večere namijenjen je stipendiranju mladih dubrovačkih talenata, točnije kuhara, sommeliera i konobara od kojih će dvoje pobjednika objavljenog natječaja osvojiti prestižnu stipendiju i provesti mjesec dana na edukaciji u restoranu Strelec u Ljubljani pod mentorstvom gostujućeg chefa.
Bogdanović
Imamo i naručene vinske ture koje organiziramo za grupe vinoljubaca koji žele nešto više.
Odlično javno-privatno partnerstvo
Dubrovnik FestiWine nastao je 2014. godine kao regionalni vinski festival, s ciljem promocije vinske kulture i autohtonih sorta Dubrovačko-neretvanske županije te od 2017. godine postaje međunarodni festival otvorivši svoja vrata sudionicima izvan granica županije. Dubrovačko-neretvanska županija osnivač je festivala kao krune brojnih poticajnih aktivnosti u sklopu donesene Strategije razvoja vinogradarstva i vinarstva.
Dubrovnik FestiWine odličan je primjer javno-privatnog partnerstva. Županija nosi jednu trećinu proračuna festivala, a druge dvije trećine pokrivaju se od festivalskih sponzorstava, donacija i iz vlastitih festivalskih prihoda. Ove godine svoju podršku imaju i od grada i HGK, a agencija Dubrovnik partner programski je osmislila i organizira festival. Inače. festival se odvija u okviru Dubrovačke vinske setemane, kada dubrovački ugostitelji i hotelijeri nude autentične menije uz birana vina po promotivnim cijenama i time stječu titulu FestiWine Friendly.
Svi objekti koji sudjeluju bit će označeni posebno dizajniranom vidljivom oznakom Wine friendly. Središnja vinska izložba 20. i 21. travnja održat će se na novoj lokaciji u Sunset Beach u Uvali Lapad, a tijekom izložbe vina posjetitelje čekaju degustacije, radionice i predavanja. "Imamo naručene vinske ture koje organiziramo za grupe vinoljubaca koji na festivalu žele još nešto više. Uz to ove godine Dubrovnik FestiWine posjetit će vinski stručnjaci i novinari iz Belgije, Nizozemske, Švedske, Slovenije, Grčke i SAD-a", pohvalila se Tilda Bogdanović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu