Nerijetko čitamo o provalama koje naprasno prekinu uživanje u odmoru i gostu i vlasnicima objekata, a koje se događaju u luksuznim objektima, vilama s bazenima, no i u jednostavnim prostorima za najam. Ništa manje stresne nisu situacije poput izlijevanja vode iz cijevi ili uslijed kvara na perilici koji unište prostore, namještaj i stvari u apartmanima. Iznajmljivači znaju da nepažnja gostiju dovede do raznovrsnih oštećenja u interijeru, a novi gosti stižu već dan poslije.
Gospođa Branka (50) iznajmljuje moderno i kvalitetno uređene apartmane u Sukošanu. Prošle godine, prije početka sezone uložila je dodatne resurse u novi namještaj i osvježavanje prostora, međutim, puknućem cijevi u kuhinji došlo je do uništenja novih kuhinjskih elemenata zbog vode koja se izlila po njima.
– Nismo očekivali da će nam se takvo što dogoditi baš tijekom sezone, i to dok imamo goste. Srećom, u njemu su tada boravili naši stari gosti, koje smo odmah preselili u drugi apartman koji je bio slobodan. A zahvaljujući našoj polici osiguranja, cijev i kuhinja ubrzo su sanirani – podijelila je s nama Branka, korisnica police osiguranja "Turist Plus" Croatia osiguranja.
Svaki iznajmljivač, osim od loše turističke sezone, strahuje i od neugodnih događaja koji mogu ugroziti njegovu investiciju i zadovoljstvo gosta. Iako se svi nadaju da nesreća, neželjeni gosti, kvarovi, poplave ili požari neće zadesiti baš njih, svakako je, uz nadu, dobro imati i osiguranje na koje se može osloniti.
Ljetni period u Hrvatskoj ne znači uvijek sunce i plavo nebo. Povremena olujna nevremena praćena tučom rezultiraju poplavljenim kućama i razbijenim prozorima. Požari, poput razarajućih na području Splita, nažalost obilježavaju svaku sezonu u našoj zemlji. Također, uslijed velikih vrućina i nepažljivog rukovanja roštiljem gosti mogu izazvati požar te oštetiti dio apartmana, ako ne i cijelu kuću.
Kako bi vlasnici apartmana i kuća za odmor bili sigurni, baš kao i gosti koji stižu u posjet našoj zemlji, 'Turist Plus' polica pokriva štete u slučaju oluje, tuče, poplave, bujice, udara groma, ali i štetu na imovini koju nanese gost. Polica u isto vrijeme osigurava i imovinu gostiju, što će za njih svakako biti dodatni plus.
Na primjer, apartman od 30 kvadratnih metara moguće je na deset godina osigurati uz godišnju premiju od svega 172 kune. Riječ je o mjesečnom trošku manjem od 15 kuna, dok ugovorena svota osiguranja iznosi 45.000 kuna. Polica pokriva osiguranje imovine i stvari u kućanstvu. U svakom slučaju najbolje je zatražiti izračun police za konkretnu nekretninu u Croatia osiguranju.
Ne zaboravite da je Turist plus osmišljen upravo s ciljem da zaštiti iznajmljivače od svih nezgoda koje mogu iznenada zadesiti njihovu imovinu, poput požara, izlijevanja vode iz vodovodnih i kanalizacijskih cijevi, eksplozije, klizanja tla i odrona zemljišta.
Više informacija o polici "Turist Plus" možete doznati e-mailom na info@crosig.hr ili na web-stranici www.crosig.hr.