Westfield London u postao je najveći shopping centar u Europi nakon što se proširio na dodatnih 68,750 kvadratnih metara te se sad prostire na 242,000 kvadratnih metara.
Najveći je dosad bio moskovski Avipark s 230,000 kvadrata prodajnog prostora, a u vrhu je bio i zagrebački Westgate koji se prostire na 226,000 kvadratnih metara, no površina prodajnog prostora je 100,000 metara kvadratnih.
Projekt proširenja koštao je 680 milijuna eura, a dio proširenog prostora otvoren je čak šest mjeseci prije predviđenog termina.
Proširenje Westfielda znači i otvorenje 8000 novih radnih mjesta, pa će se tako brojka zaposlenih popeti na 20.000.
Glavna je značajka proširenja novi, moderni dućan John Lewisa koji se prostire na četiri kata, dok će H&M, THe White Company, Ugg i Cath Kidston svoje dućane otvoriti u novom prostoru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Bar smo po necemu u vrhu Europe:po velicini trgovackih centara
Uključite se u raspravu