Ako posao od vas zahtjeva svakodnevnu interakciju s ljudima, onda ste se sigurno susreli s ljutim ili „teškim“ kupcima i klijentima. Stres koji izazivaju takve situacije je ogroman, a osoba pod stresom ne može dati svoj maksimum.
Ne očajavajte! Naučite na jednodnevnom seminaru kako najbolje i najefikasnije upravljati zahtjevnim poslovnim situacijama.
Naziv seminara: "NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima "
Datum održavanja: 6.3. 2019.
Seminar je koncipiran po principima akceleracijskog učenja i standardima Neuro-lingvističkog programiranja, što znači da će uz minimalno vrijeme ostvariti maksimalan učinak kod polaznika, a to se postiže učinkovitim omjerom teoretskog znanja i njegove praktične primjene.
Teme seminara:
- kako zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
- kako brzo i efikasno smiriti neugodnog klijenta
- što je zabranjeno reći ljutom klijentu
- kako "teškog" klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog
- primjeri rečenica koje ruše otpor kod "teškog" klijenta
- vježbe komunikacije sa ljutim klijentima
Trening obuhvaća tri osnovne cjeline koje uključuju niz tehnika i vještina koje su lako primjenljive u svakodnevnim kriznim poslovnim situacijama s „teškim“ klijentima i to su:
- Ljutnja
- Self Management
- Words Management
Self Management uključuje vještine upravljanja vlastitim stanjima, a Words Management jezične obrasce koji nam omogućuju efikasnu komunikaciju u svakodnevnim poslovnim situacijama.
Prijavite se na seminar, svladajte nove vještine i oslobodite se stresa na poslu.
Iskoristite popust od -450 kn do 27.02.2019. do kraja dana.
Dragana Mladenović je internacionalni NLP Master trener i Coach. Član je prestižnih međunarodnih NLP asocijacija INHNLP, IANLP i ABNLP, te su njeni treninzi priznati i certificirani prema najvišim standardima. Autor je NLP knjige za osobni rast i razvoj. Održala je više stotina edukacija. Svi polaznici seminare su ocijenili s najvišim ocjenama. Posebno se ističu specijalizirane edukacije za stres management i učinkovitu komunikaciju s najzahtjevnijim sugovornicima.
Budite i vi jedan od zadovoljnih sudionika seminara Poslovnog dnevnika.
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Sve seminare potražite na službenoj stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu