Za podršku domaćoj proizvodnji i konkurentnosti domaćih proizvoda na BiH tržištu, kompanija dm pokrenula je inicijativu Startajmo {ZAJEDNO}, koja proizvođačima nudi mogućnost razvoja svog proizvoda i plasmana na tržište kroz lanac dm trgovina.
Udio domaćih proizvoda u asortimanu dm trgovina trenutno je 3%, a cilj je podići ga obe godine na 3,5%. Udio domaćih brendova u ukupnom prometu dm-a je 4,77%, a cilj je da poraste na 5,2% u 2019. godini, javlja Indikator.ba.
Te ciljeve nastojat će postići kroz potporu BiH proizvođačima koji se bave proizvodnjom hrane, dodataka prehrani, bezalkoholnih pića i čajeva te proizvoda za njegu tijela, lica i kose, a koji, kao kao tvrtka u BiH nisu registrirani duže od tri godine. Oni će se moći prijaviti na dm platformu i ako budu odabrani, dm i Fondacija Mozaik dat će im nužnu pomoć u obliku savjetovanja i mentorstva te u pripremi i plasmanu proizvoda na tržište.
3 posto
trenutni je udjel proizvoda iz BiH u trgovinama dm-a
Od dizajna do skladištenja
"Punu podršku odabranim proizvođačima ponudit ćemo u različitim fazama – od razvoja dizajna i vizualnog identiteta proizvoda do njihove promocije. U našem zajedničkom radu prenijet ćemo znanja i iskustva u istraživanju tržišta za potrebe razvoja proizvoda, pružiti pomoć prilikom procesa specifičnih certificiranja, skladištenja i distribucije robe te sezonskog ili trajnog plasiranja proizvoda u dm trgovine u BiH", izjavila je Irma Zolj-Džeko, menadžerica asortimana dm-a.
Jedan od osnovnih kriterija za izbor je da proizvodi koje proizvođači prijavljuju sadrže najmanje 42% udjela sirovine porijeklom iz BiH te da nisu uvršteni u ponudu niti jednog BiH trgovačkog lanca. Poželjno je da budu ekološki prihvatljivi te da ne utječu negativno na zdravlje ili na okoliš prilikom proizvodnje. Prijave će biti otvorene do 6. svibnja 2018. godine, nakon čega slijedi provjera i selekcija u uži izbor, a finalno proglašenje odabranih proizvoda planirano je 5. srpnja 2018. godine.
Poziv BiH kupcima
Planira se da bi do veljače-ožujka sljedeće godine odabrani proizvodi mogli biti na policama dm-a u BiH. Nakon toga uslijedit će dodatna podrška dm-a pokretanjem promotivne kampanje usmjerene prema kupcima u BiH na unapređenje prodaje domaćih proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu