Sve više raste broj upita i pritužbi hrvatskih potrošača, a lani ih je bilo više od 25 tisuća, kazao je Ilija Rkman, predsjednik saveza Potrošač – Hrvatskog saveza udruga za zaštitu potrošača, a povodom Svjetskog dana zaštite potrošača, koji se obilježava 15. ožujka.
Dodao je da je prisutan trend rasta broja pritužbi koje su sve složenije.
Kako je Rkman izjavio za agenciju Hinu, potrošači se najčešće žale na elektroničke komunikacije, trgovinu, internetsku trgovinu, sklapanje potrošačkih ugovora izvan poslovnih prostora trgovaca, materijalne nedostatke i jamstva proizvoda, komunalne usluge, ovrhe, financijske i usluge osiguranja, nepoštenu, zavaravajuću i agresivnu poslovnu praksu, kršenje kodeksa etike poslovanja te turističke i ugostiteljske usluge.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu