Poslovni dnevnik organizira za Vas jednodnevne poslovne seminare u suradnji sa vodećim stručnjacima. U tijeku su upisi na jednodnevne seminare koji se održavaju u Zagrebu. Odaberite najbolji poslovni seminar za sebe.
Iskoristite popust od 450 kn za rane prijave još ovaj tjedan!
Rezervirajte paket 5 kotizacija uz dodatni popust od 20%
Raspored održavanja poslovnih seminara TRAVANJ 2018.:
- 10.4.2018. Kako prezentirati sebe, svoju ideju, proizvod ili uslugu
- 11.4.2018. Poslovna komunikacija i poslovni bonton
- 12.4.2018. Poslovno planiranje i postavljanje ciljeva
- 13.4.2018. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima
- 17.4.2018. Time management – neučinkoviti sastanci
- 18.4.2018. Stress-free leadership
- 19.4.2018. Vođenje tima i suradnja unutar tima
- 24.4.2018. Teški sugovornici i nezadovoljni klijenti
- 25.4.2018. Tko je vaš klijent i što očekuje
- 26.4.2018. Upravljanje prigovorima i pritužbama kupaca
- 27.4.2018. Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom
Detaljan sadržaj svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Organizator seminara: Poslovni dnevnik Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
KRATAK SADRŽAJ SEMINARA
10.4.2018. Kako prezentirati sebe i svoj proizvod/uslugu
Na edukaciji ćemo naučiti:
Postavljanje plana prezentacije
Razrada strukture prezentacije
Tehnička i osobna priprema
STORYBOARDING – komadanje i redanje sadržaja
Izgrađivanje odnosa sa publikom
Verbalna i neverbalna komunikacija
STORYTELLING – pričanje priče u prezentaciji
11.4.2018. Poslovna komunikacija i poslovni bonton
Na edukaciji ćemo naučiti:
komunikacijski okvir: što je komunikacija te forme poslovne komunikacije
neverbalna komunikacija i poštivanje internih smjernica ("kućnog reda")
paraverbalna komunikacija i emocije: ton glasa, akcent, brzina govora, ljutnja
stilovi komuniciranja: agresivna, pasivna, pasivno-agresivna, asertivna komunikacija
emocionalna inteligencija: kako upravljati svojim i tuđim emocijama, kontrola bijesa
bonton, poslovna kultura i uljudnost: zlatna pravila pristojnosti
dobra interpersonalna komunikacija u funkciji dobrih međuljudskih odnosa u timu
komunikacija i etika: poštivanje različitosti ljudi, diversity na radnom mjestu
osobni imidž kao komunikacija brenda tvrtke i kompanijskih vrijednosti
12.4.2018. Poslovno planiranje i postavljanje ciljeva
Na edukaciji ćemo naučiti:
Zašto je važno poslovno planiranje i što treba planirati
Kako postavljati ciljeve
Kako vizija i strategija utječu na postavljanje ciljeva i planiranje
Kako uskladiti ciljeve unutar organizacije
Na koje se ključne pokazatelje fokusirati u procesu planiranja
12 koraka za postavljanje i dostizanje ciljeva
13.4.2018. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima
Na edukaciji ćemo naučiti:
Upravljati vlastitim emocijama kada smo „napadnuti“
zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
brzo i efikasno smiriti ljutog i “teškog” klijenta
što je zabranjeno reći ljutom klijentu
umijeće postavljanja pitanja kojima dobivamo željeni odgovor
kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog
vještine aktivnog slušanja koje doprinose smanjenju konflikta u komunikaciji
jezični obrasci koji omogućavaju da svaku situaciju okrenemo u svoju korist
17.4.2018. Time management – neučinkoviti sastanci
Na edukaciji ćemo naučiti:
Kako pripremiti dnevni red za učinkovit sastanak
Kako potaknuti sudionike na aktivno sudjelovanje
Što kada sudionici skreću s teme
Kako sa konfliktnim sudionicima
Dodjela zaduženja i praćenje realizacije
Follow up
18.4.2018. Stress-free leadership
Na edukaciji ćemo naučiti:
da li stres razvija ili šteti
kako prepoznati znakove iscrpljenosti i što s njima
kako smanjiti utjecaj pretjeranog stresa
kako upravljati dotokom informacija
kako odabrati naš doživljaj stvarnosti
alati za ostajanje u fokusu
uspješna komunikacija s podređenima i nadređenima
optimalni omjer rada/ odmaranja
dnevna rutina za smanjenje stresa
19.4.2018. Vođenje tima i suradnja unutar tima
Na edukaciji ćemo naučiti:
prepoznavanje različitih timskih uloga (po Belbinovom modelu)
diversity u timu (razlike u osobinama ličnosti, preferiranom načinu rada)
faktori koji utječu na stvaranje grupne kohezije
preduvjeti i prevencija stvaranja konflikata
komunikacijski stilovi ponašanja u konfliktima
konstruktivno upravljanje sastancima
kako motivirati zaposlenike
kako i što delegirati zaposlenicima
24.4.2018. Telefonska komunikacija – Teški i nezadovoljni sugovornici
Na edukaciji ćemo naučiti:
postavljanje i realiziranje cilja telefonskog razgovora
telefon(iranje) kao važan alat u cjelokupnoj prodaji nekog poduzeća
utjecaj kvalitete razgovora na opći dojam poslovanja
Što žele i koji cilj imaju „teški“ sugovornici i nezadovoljni klijenti
Verbalne i neverbalne poruke – stresori
Interpretacija – kako ju premostiti
Kako dobiti preciznu informaciju?
Pregovaranje
Kreiranje rješenja po mjeri klijenta, ali i po mjeri poduzeća
Uloga aktivnog slušanja
Rješavanje problema i zaključivanje komunikacije
Zadovoljstvo uslugom
Up sell i/ili Cross sell – za i protiv
25.4.2018. Tko je vaš klijent i što očekuje
Na edukaciji ćemo naučiti:
Naučiti kako uspostaviti dobar odnos s klijentom i zadobiti njegovo povjerenje
Usvojiti nove tehnike prodaje
Osvijestiti važnost postprodajnog procesa i odmah primijeniti u praksi
Naučiti na temelju čega klijent donosi odluku o kupnji
Znati upotrijebiti koristi proizvoda/usluge i istaknuti kako on rješava problem kupca
Naučiti koristiti SWOT tehniku u analizi klijenata
Saznati kojim tehnikama se koriste uspješni prodavači i kako se pripremaju za prodajni proces
26.4.2018. Upravljanje prigovorima i pritužbama kupaca
Na edukaciji ćemo naučiti:
• kako profesionalno upravljati prigovorima i zašto je to bitno
• pripremite se (niža kvaliteta proizvoda, spora isporuka, pogrešne informacije)
• naučite kako spriječiti nastajanje pritužbi (fokus na rješenje, kontrola emocija, razumijevanje)
• alati koji će brzo i učinkovito rješavanje prigovora (komunikacija, druga perspektiva)
• kako ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju (geste, ton, ključne riječi…)
• 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte,pitajte, neutralizirajte, provjera…)
• 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom
• 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost)
• kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kad dođe do konflikta,
• najpraktičnija rješenja, primjeri i vježbe komunikacije i postavljanja pitanja
27.4.2018. Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom
Na edukaciji ćemo naučiti:
kako učinovito rukovoditi zaposlenicima
koje stilove vođenja razlikujemo
što je potrebno za uspješan razvoj zaposlenika
delegiranje kao alat razvoja članova tima
što (ne) treba delegirati, kako i kada?
proces delegiranja, prepreke i tipične greške
upravljanje zaposlenicima pomoću ciljeva
delegiranje i efikasno upravljanje vremenom
delegiranje i povratna informacija zaposlenicima o učinku
Detaljan sadržaj svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu