HTZ daje 30,5 milijuna kuna marketinškim agencijama na 13 tržišta

Autor: Poslovni.hr , 20. veljača 2018. u 14:54
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

U Glavnom uredu HTZ-a održana je 31. sjednica Turističkog vijeća HTZ-a na kojoj su članovi vijeća usvojili prijedlog Odluke o odabiru marketinških agencija za suradnju u 2018. godini te prijedlog Odluke o odabiru međunarodnih PR agencija za suradnju u 2018. godini. Natječaji su bili otvoreni od 17. do 30. studenoga 2017. godine.

Procijenjena vrijednost nabave za marketinške agencije na 13 tržišta iznosi 30.560.000,00 kuna, a od marketinških agencija odabrane su: MediaCom za tržišta Švicarske, Poljske, Francuske, Mađarske i Norveške; Real grupa za tržišta Njemačke, Austrije, Rusije i Švedske; Aviareps za tržišta Belgije i Nizozemske; Mediaplus za tržište Velike Britanije te agencija Vailati&Savarro za tržište Italije. PR aktivnosti provoditi će se na 11 ključnih tržišta, a procijenjena vrijednost nabave za PR agencije iznosi 7.500.000,00 kuna. Od PR agencija odabrane su: Media Consulta Internaional Holding AG za kategoriju natječaja – „Odnosi s medijima“ te Hills Balfour Group za kategoriju natječaja – „Društvene mreže i digitalna komunikacija“. Tržište Nizozemske i Italije, prema sugestijama direktora predstavništva HTZ-a, samostalno će na svom području provoditi PR aktivnosti.

„Od odabranih međunarodnih agencija za odnose s medijima i komunikaciju na društvenim mrežama očekujemo snažnu podršku na nama najvažnijim emitivnim tržištima. Njihova reputacija, međunarodni doseg i iskustvo pomoći će u postizanju naših strateških ciljeva. Od marketinških agencija tražimo kvalitetnu strategiju oglašavanja, kao i provođenje ključnih marketinških aktivnosti. Potrebna je dobra suradnja među odabranim agencijama, njihovo djelovanje treba biti usklađeno i koordinirano jer je kvalitetna integrirana komunikacija nužna za jačanje hrvatskog turističkog brenda u svijetu“, izjavio je direktor Staničić, dodavši kako od odabranih agencija također očekuje intenzivnu suradnju s uredima predstavništva na tržištima na kojima djeluju.

Komentirajte prvi

New Report

Close