U Holding centru u petak je predstavljena platforma za komunikaciju gradskih službi, specijalizirana radna jedinica za interno informiranje i komunikaciju u slučajevima nepredviđenih, specifičnih, neželjenih i sličnih situacija na području Zagreba.
Platforma je ustrojena na inicijativu zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, koji je, nakon što je na posao došao biciklom, demonstrirao njezin rad, izvijestio je Grad Zagreb na svojoj internetskoj stranici.
"Kada sam prije šest mjeseci predložio predsjednici Uprave Zagrebačkog holdinga i pročelniku za Upravljanje u hitnim situacijama uspostavljanje središnjeg mjesta koje će omogućiti internu komunikaciju svih službi u Gradu Zagrebu u rješavanju problema iz njihove nadležnosti, vodio sam se trima najvažnijim stvarima – informiranje, preveniranje i alarmiranje. Da bi to mogli moramo biti na vezi", istaknuo je Bandić.
Predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga Ana Stojić Deban podsjetila je da je prije dvije godine otvoren pozivni centar s jedinstvenim pozivnim brojem za informacije o svim uslugama koje Zagrebački holding pruža građanima.
Pozivni centar radi od 0 do 24 sata i stalni je servis Zagrepčanima, a nova platforma je njegova nadogradnja u smislu brže i hitnije intervencije prema njihovim zahtjevima.
"Kroz platformu sve službe Grada Zagreba dobit će potpunu i najbržu informaciju kako bi mogle što bolje reagirati u slučajevima kada bude trebalo intervenirati i pojaviti se na terenu", istaknula je Stojić Deban.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Comment NO comment.
Uključite se u raspravu