Festival tako dobar da mu se vraća 98% sudionika

Autor: Marta Duić , 08. veljača 2018. u 21:59
Davor Bruketa, Dunja Ivana Ballon i Jan Jilek uz ovogodišnji vizual festivala Dani komunikacija

Svjetski stručnjaci iz marketinga na šestim danima komunikacija.

Tehnologija i kreativnost teme su šestog izdanja nadolazećeg festivala Dani komunikacija. Iz godine u godinu festival bilježi sve veći porast posjetitelja, a ove godine dovode čak 15 vrsnih predavača, lidera i stručnjaka marketinške industrije za koje vjeruju da će dodatno privući posjetitelje. 

Četiri strukovna natjecanja
"Brojke prošlogodišnjeg festivala su rekordne. Bili smo domaćini  2400 registriranih sudionika što je 50% više u odnosu na prethodnu godinu. Programske sadržaje smo udvostručili, a trajanje festivala produžili na tri dana. Kvaliteta je pratila kvantitetu pa su predavanja sudionici ocijenili iznimno visokim ocjenama. Na strukovna natjecanja prijavljeno je 227 projekata, a dodijeljeno je ukupno 50 nagrada.

Festival je podržalo više od 90 tvrtki, partnera Dana komunikacija. Iznimno sam ponosna na te rezultate koji su sve samo neuobičajeni i s kojima bi se mnoge domaće i svjetske manifestacije rado pohvalile", kaže Dunja Ivana Ballon, direktorica Dana komunikacija i direktorica programa festivala. Davor Bruketa, predsjednik Uprave HURA-e tvrdi da će ove godine biti još bolji – dovode više od 15 predavača i razvijaju programe koji će privući još više sudionika i još više prijava na natjecanja.

"Posebnost festivala čak su četiri strukovna natjecanja na kojima najbolji stručnjaci iz industrije nagrađuju najbolja domaća postignuća u komunikaciji s tržištem – Effie na kojem se nagrađuju rezultati, IdejaX koja slavi kreativnost, Mixx postignuća u digitalu te Young Lions Croatia koji je sjajna prilika za sve mlade profesionalce koji imaju priliku Hrvatsku predstavljati na globalnom nivou. Želja nam je biti najbolji i nastojat ćemo svake godine kreirati bolji i zanimljiviji sadržaj. Motivacija su nam upravo sudionici koji nagrađuju naš trud, a prema istraživanju Ipsosa 98% prošlogodišnjih sudionika poručilo je kako se planira ponovno vratiti", ističe Bruketa.

Prepoznata kvaliteta sadržaja
Predavanja pokrivaju razni spektar tema koji je zanimljiv različitom tipu publike na festivalu. "Mnoge predavače još nismo niti objavili, no od ovih koje jesmo, ističem dvojicu – Jayantu Jenkinsa, globalnog kreativnog direktora Twittera i Brada Parscalea, direktora digitalnih medija predsjedničke kampanje Donalda J. Trumpa. Njih dvojica izvrsno dočaravaju našu težnju da na Dane komunikacija dovodimo ljude koji će nam pomoći da razumijemo što se događa u svijetu komunikacija", objašnjava Bruketa.

Ballon izdvaja predavanje Susan Credle, jedne od najuspješnijih žena marketinške industrije koja je poznata po globalnoj kampanji s nezaboravnim, animiranim likovima M&M's bombona. Kada je u pitanju program organizatori čitavu godinu prate stanje i trendove u industriji, sastavljajući slagalicu koja kasnije postane program Dana komunikacija. "Mi to radimo za naše posjetitelje koji ne moraju obilaziti raznorazne konferencije koje su često i vrlo skupe. Jednom godišnje mi sve pripremimo za njih. Pružamo im priliku da sve dobiju na jednom mjestu. Dani komunikacija su festival koji je dobro poznat po kvaliteti sadržaja i upravo to nam je glavna prednost", zaključuje Ballon.

Komentirajte prvi

New Report

Close