5 pravila poslovnog bontona
- Rukovanje je i dalje profesionalni standard
- Napravite dvostruku provjeru prije nego kliknete send
- Nemojte nenajavljeni ulaziti u nečiji ured
- Uvažavajte ljude oko vas, nemojte presluškivati i tračati
- Budite točni, ugasite telefon za vrijeme sastanka
Poslovna komunikacija obuhvaća elemente kao što su poslovno odijevanje, pravila ophođenja s drugim ljudima, poslovno dopisivanje, ton glasa i govor tijela, upotreba riječi i pravila vođenja uljuđenog razgovora u raznim poslovnim situacijama, kao i ponašanje za i pri poslovnim objedima.
Sve više hrvatskih firmi uviđa važnost poslovnog bontona i poslovne komunikacije kao glavnog aduta u borbi protiv konkurencije te slijede internacionalne trendove dobre komunikacije i bontona.
Ukoliko želite znati kako to rade profesionalci dođite na jednodnevni seminar Poslovnog dnevnika 11.4.2018. u Zagrebu.
Što ćemo naučiti na seminaru:
- zašto je važna dobra poslovna komunikacija i poslovni bonton
- komunikacijski okvir: što je komunikacija te forme poslovne komunikacije
- neverbalna komunikacija i poštivanje internih smjernica ("kućnog reda"): odijevanje, osobna higijena, make-up, čistoća, geste, mimika, kašnjenje, trening osmijeha, ljubaznost i dr.
- paraverbalna komunikacija i emocije: ton glasa, akcent, brzina govora, ljutnja
- stilovi komuniciranja: agresivna, pasivna, pasivno-agresivna, asertivna komunikacija
- emocionalna inteligencija: kako upravljati svojim i tuđim emocijama i ostvariti rapport, kontrola bijesa
- bonton, poslovna kultura i uljudnost: zlatna pravila pristojnosti
- dobra interpersonalna komunikacija u funkciji dobrih međuljudskih odnosa u timu
- komunikacija i etika: poštivanje različitosti ljudi, diversity na radnom mjestu
- osobni imidž kao komunikacija brenda tvrtke i kompanijskih vrijednosti te kako se to odražava na korisnike
Kome je ovaj seminar namijenjen?
Svim zaposlenicima koji su u direktnoj usmenoj ili pisanoj komunikaciji s korisnicima/klijentima/partnerima (npr. rad u prodaji, u pozivnim centrima, turizmu…)
ili rade na poziciji koja zahtjeva učestalu svakodnevnu suradnju s različitim zaposlenicima unutar organizacije.
Ivana Zvrko vrhunska je predavačica s bogatim iskustvom održavanja poslovnih edukacija za sve razine managementa. Prema izlaznim anketama na seminarima Poslovnog dnevnika, ocijenjena je sa najvišim ocjenama, a bivši polaznici za nju imaju samo riječi pohvale.
Naziv seminara: "Poslovna komunikacija i poslovni bonton"
Datum održavanja seminara: 11.4.2018.
Popust za ranu prijavu vrijedi do 28.3.2018.
Broj mjesta je ograničen, rezervacija mjesta se vrši redosljedom primitka prijave.
Pročitajte više o seminaru OVDJE
Prijavite se za sudjelovanje OVDJE
ORGANIZATOR SEMINARA: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu