Nezadovoljan klijent može nam upropastiti dan, tjedan, mjesec, karijeru… Koliko si "teških" sugovornika možemo priuštiti? Kako se nositi s nezadovoljstvom i strahom od "ljutih" sugovornika? Kako ojačati samopouzdanje i vlastitu vještinu poslovnog komuniciranja sa zahtjevnim klijentima pojasnit ćemo ovim seminarom. Poslovno telefonsko komuniciranje je vještina koju možemo naučiti, a garantira povećanje zadovoljstva do 70% i povećanje prodaje 30-50%!
Koje su teme seminara:
Utjecaj stresa na sugovornike
Detekcija problema
Prijedlozi za rješavanje
Zadovoljstvo na kraju komunikacije
Što ćemo naučiti:
- prepoznati tijek telefonskog razgovora i načine upravljanja telefonskim razgovorom
- postavljanje i realiziranje cilja telefonskog razgovora
- telefon(iranje) kao važan alat u cjelokupnoj prodaji nekog poduzeća
- utjecaj kvalitete razgovora na opći dojam poslovanja
- usluga
- postavljanje pitanja
AGENDA
10:00-11:15 Utjecaj stresa
- Strah i kako upravljati vlastitim osjećajima
- Što žele i koji cilj imaju „teški“ sugovornici i nezadovoljni klijenti
- Verbalne i neverbalne poruke – stresori
- Interpretacija – kako ju premostiti
- Vježbe
11:15-11:30 Pauza za kavu
11:30-13:00 Što je zapravo problem?
- Je li problem kupca identičan problemu poduzeća?
- Kako dobiti preciznu informaciju?
- Uloga poziva na suradnju
- Prijedlog rješenja problema dolazi od klijenta
- Vježbe
13:00-13:45 Pauza za ručak
13:45-15:00 Prijedlozi za rješavanje
- Pregovaranje
- Kreiranje rješenja po mjeri klijenta, ali i po mjeri poduzeća
- Uloga aktivnog slušanja
- Vježbe
15:00-15:10 Pauza za kavu
15:10-16:00 Tips & tricks
- Rješavanje problema i zaključivanje komunikacije
- Zadovoljstvo uslugom
- Up sell i/ili Cross sell – za i protiv
- Vježbe
- Odgovori na pitanja
Kome je seminar namijenjen?
Seminar je namijenjen svima koji žele povećati vještinu upravljanja poslovnom komunikacijom sa zahtjevnim klijentima i „teškim“ sugovornicima, kao i onima koji žele unaprijediti vlastite proizvode i usluge osluškujući upravo iznimno važne informacije koje im pružaju nezadovoljni klijenti. Vlasnicima poduzeća te članovima Uprava, menadžmentu svih razina, voditeljima odjela i timova, zaposlenicima u odjelima prodaje, podrške kupcima, naplate, reklamacija kao i svim ostalim administrativnim područjima
Naziv seminara: „Teški“ sugovornici – nezadovoljni klijenti
Datum održavanja: Na upit
Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 10.00 do 16:00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.
Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)
Kolika je vaša investicija:
Redovna cijena kotizacije iznosi 1450 kn + PDV.
Cijena kotizacije za rane prijave i uplate iznosi 1.000 kn + PDV.
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
O predavačici: Borka Živković mag.edu. Bogato radno iskustvo stekla je u dvije velike tvrtke: više od desetljeća u multinacionalnoj osiguravajućoj kući, prvo kao odgovorna osoba za edukaciju svih zaposlenih, te deset godina kao voditelj Kontakt centra i koordinator za pritužbe, potom u velikoj domaćoj korporaciji kao voditelj Odjela korisničke podrške. Tijekom tog razdoblja održala je više stotina različitih edukacija. Najviše na temu prodaje i usluge, komunikacije, „teških klijenta“, telefoniranja, pisanja, prijenosa znanja, prednostima i nedostacima određenih načina rada, jednostavnom upravljanju promjena vlastitih ponašanja i radnih navika, o vremenu, motivaciji itd. Danas s ponosom ističe kako ima nekoliko desetljeća iskustva u radu s ljudima na različitim područjima posebno u segmentu davanja i pružanja usluge te prodaje kao i u razvoju vještina i kompetencija zaposlenika. Upravno njezino profesionalno i istinsko radno iskustvo temelj je njezinih predavanja, a sve svoje edukacije potkrepljuje iskušanim i uspješnim primjerima iz prakse. Rado uči, pa je pohađala više desetaka različitih edukacija. Često ju pozivaju kao edukatora na različite skupove kao i u radne timove koje mentorira. Od 2017. vlasnica je i direktor tvrtke Kotodama j.d.o.o..
Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu