Jedan od najpopularnijih američkih brendova, koji putem franšize posluje i u nas, samo je u četvrtom prošlogodišnjem kvartalu prihodovao 5,34 milijarde dolara, što je više od očekivanja analitičara koji su predviđali prihod od 5,26 mlrd. dolara, dok globalno širenje podrazumijeva i tri nova restorana u Hrvatskoj.
U poslovnoj godini koja je iza nas taj franšizni div došao je i u 12. grad u Hrvatskoj – Slavonski Brod – i u njemu otvorio 29. restoran u Hrvatskoj. U ovoj godini pak krenulo se u završnu fazu digitalizacije i preuređenja restorana koji gostima omogućuju da iskuse najmoderniji način naručivanja, a osim zadržavanja liderske pozicije na hrvatskom tržištu.
– Razmišljamo i o širenju ponude uvođenjem dostave, a vjerujemo da će gosti sva poboljšanja na kojima radimo osjetiti pri svakom dolasku u McDonald’s – rekao je za Večernji list Pavel Pavliček, direktor McDonald’sa Hrvatska.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu