Izgradnja odnosa s klijentom je polazna točka svake prodajne aktivnosti. Temelji se na povjerenju i glavni je preduvjet da biste zadržali klijenta. U moru svakodnevnih ponuda postaje prava umjetnosti ostvariti dugoročnu suradnju s klijentom. Ako razmišljate korak unaprijed, dolazimo do postprodajnih aktivnosti, a upravo tu ste vašem klijentu najpotrebniji.
Možemo li u kratkom vremenu prepoznati potrebe i očekivanja naših klijenata?
Zašto je važno da svaki djelatnik ima osnovna znanja o prodaji naših proizvoda/usluga? Bez obzira na vašu ulogu u organizaciji, svaki klijent zaslužuje da bude tretiran kao VIP.
Sadržaj:
- Tko je vaš klijent i što očekuje
- Kako prepoznati potrebe i očekivanja klijenata
- Tajne profesionalne prodaje
- Što prodajemo (kako postići up selling)
- Koje tehnike i pristupe koristiti
- Praktična radionica
Edukacija je namijenjena:
prodajnim predstavnicima,
key account managerima,
voditeljima prodaje,
voditeljima timova.
poduzetnicima
Cilj edukacije:
- Sinteza vještina i znanja
- Stjecanje novih znanja i praktičnih savjeta
- Razmjena iskustava i dobrih primjera iz poslovne prakse
- Vježbe i rad na primjerima iz prakse
- Orijentacija na praksu
Po završetku edukacije polaznici će:
- Naučiti kako uspostaviti dobar odnos s klijentom i zadobiti njegovo povjerenje
- Usvojiti nove tehnike prodaje
- Osvijestiti važnost postprodajnog procesa i odmah primijeniti u praksi
- Naučiti na temelju čega klijent donosi odluku o kupnji
- Znati upotrijebiti koristi proizvoda/usluge i istaknuti kako on rješava problem kupca
- Naučiti koristiti SWOT tehniku u analizi klijenata
- Saznati kojim tehnikama se koriste uspješni prodavači i kako se pripremaju za prodajni proces
Naziv edukacije: Tko je vaš klijent i što očekuje
Datum održavanja: 25.04.2018.
O predavačici:
Gordana Kadoić je vlasnica i direktorica tvrtke Adria Corporate Education. Tvrtka se bavi poslovnim edukacijama, treninzima i poslovnim savjetovanjem, a specijalizirana je za razvoj prodaje, prodajnih timova i procesa. Magistrirala je poslovnu ekonomiju na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a karijeru je gradila u tvrtkama Oriflame kozmetika Hrvatska, Orbico, Orbico Beauty i drugim distributerskim tvrtkama radeći na managerskim pozicijama brandove kao što su: Ariel, Pampers, Milka, Jacobs, Danone i mnogi drugi. Vrhunac svoje karijere u korporativnom businessu dosiže na poziciji Country managera za Hrvatsku, švedske tvrtke Oriflame u kojoj je napravila potpunu reorganizaciju i neprofitabilno poslovanje usmjerila u pozitivnom smjeru. Nakon dugogodišnjeg iskustva u domaćim I međunarodnim korporacijama, na području prodaje, marketinga i osobnog razvoja, odlučila je iskoristiti svoj dar za prenošenje znanja i upustiti se u vlastite poduzetničke vode. Danas radi kao savjetnica za razvoj poslovnih vještina, trenerica, stručnjakinja za razvoj prodaje I timova, govornica je na konferencijama i prezenterica.Održala je više od 100 edukacija, treninga, radionica I seminara u Hrvatskoj I inozemstvu. Članica je Europske udruge za coaching I nositeljica prve diplome Škole trenera.
Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 10.00 do 16.00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.
Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)
Kolika je Vaša investicija:
Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV.
Za rane prijave i uplate do 11.4.2018. cijena kotizacije iznosi 1.000 kn + PDV.
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, potvrda o sudjelovanju i ručak.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je do 24.4.2018. poslati na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Organizator seminara: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik
Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu