Mastercard je u ponedjeljak najavio da će potrošači moći koristiti biometrijska rješenja – poput otisaka prstiju ili prepoznavanja lica – kao način identifikacije pri kupnji i plaćanju karticama te kuće od travnja 2019. godine.
Velika većina potrošača – njih čak 93 posto – bi umjesto lozinki za autentikaciju plaćanja radije koristili biometriju, a prema studiji koju su proveli Mastercard i Sveučilište u Oxfordu, 92 posto bankarskih stručnjaka želi implementirati biometrijska rješenja.
Banke ističu i da su korisnici skloniji završiti kupnju kada koriste biometrijsku autentikaciju. Stopa odustajanja se smanjuje za do 70 posto u usporedbi s drugim metodama kao što je slanje lozinke putem SMS-a.
Pomak prema biometriji dio je novog akcijskog plana kompanije Mastercard za pomoć bankama, trgovcima i partnerima kako bi se spriječile prijevare i poboljšalo iskustvo potrošača u novom digitalnom okruženju. Ujedno ispunjava nove regulatorne zahtjeve vezane uz snažnu autentikaciju korisnika koje propisuje PSD2. Tako su kreirane nove usluge koji koriste suvremene tehnologije, uključujući i umjetnu inteligenciju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu