Prikupili 18 milijuna dolara za 80 sekundi

Autor: Poslovni.hr , 18. siječanj 2018. u 07:52
InsurePal

Startup koji razvija osiguravateljsku platformu na načelima blockchaina uspješno je prodao svoje kripto kovanice.

Slovenski startup InsurePal pridružio se drugim uspješnim slovenskim startupima koji su prikupljali sredstva iz javne prodaje kripto kovanica (ICO). InsurePal je uspio prikupiti 12,6 milijuna dolara unaprijed, a kada je počela prodaja za samo 80 sekundi preostali iznos, u ukupnoj vrijednosti od 18 milijuna dolara, piše Delo.

Sredstva će se koristiti za izgradnju osiguravateljske platforme na tehnologiji blokchaina, koja uvodi patentom zaštićenu inovaciju društvenog utjecaja. Novac će, prije svega, bit iskorišten za tehnološki razvoj platforme, koja uglavnom ostaje u Sloveniji, dobivanje regulatornih dozvola, jačanje tima dodatnim osobljem i za daljnje uspostavljanje međunarodnih strateških saveza.

“Za InsurePal ovo je prvi korak. Usmjereni smo na budućnost jer želimo u najkraćem mogućem vremenu postati potpuno operativni i u sljedećih šest mjeseci razvoja doći tako daleko da ponudimo platformu tržištu. Pilot projekt provest će u Velikoj Britaniji, gdje su već obavili razgovore s regulatorom i djelomično sastavili tim, objasnio je direktor i suosnivač InsurePala Matjaž Peterman.

Slovenski projekt javno su podržala značajna imena iz kripto svijeta. Među njima je pionir digitalnih valuta Charlie Shrem, koji je prepoznao potencijal InsurePala, posebno u kapacitetu zaposlenika i poticajnoj ideji, koja je nadogradnja postojećeg sustava osiguranja i istodobno otvara brojne nove mogućnosti u području kripto gospodarstva. “Prije ulaska u projekt kao konzultant uvijek se pitam hoću li sam koristiti taj proizvod. Kada je riječ o InsurePalu, odgovor je – apsolutno da“, rekao je Shrem.

Vinay Gupta, koji je odgovoran za pokretanje Ethereuma, također je impresioniran uspjehom InsurePala. InsurePal je aktivan partner Guptinog novog projekta Mattereum, koji želi postati arbitražno tijelo u blockchainu.

“Platforma za osiguranje koja uvodi društveni utjecaj može biti univerzalno rješenje koje temeljito utječe na poslovanje osiguravajućih kuća vrijedno sedam trilijuna, a istodobno se bavi i mnogim novim segmentima. Uvjeren sam da promišljenim djelovanje možemo postići ciljeve u planiranom roku i postati vodeći pružatelj usluga u ovom području“, kaže Peterman.      

Komentirajte prvi

New Report

Close