Opatija je u prošloj godini ostvarila 2 posto više dolazaka i 5 posto više noćenja nego u godini ranije, a iako je najviše noćenja bilo u opatijskim hotelima, broj noćenja je za jedan posto niži nego 2016.
Njihovo najjače, austrijsko tržište lani je palo za dva posto u noćenjima, ali je zato za 7 posto porastao broj dolazaka njemačkih gostiju, javljaju iz Turističke zajednice.
Na trećem mjestu u Opatiji su domaći gosti koji su lani ostvarili jedan posto više dolazaka, slijede gosti iz Italije s 3 posto manje dolazaka. Značajan rast imalo je mađarsko tržište, s 9 posto više noćenja.
Najviše opatijskih turista bilo je u dobi od 41 do 60 godina, a najveći porast noćenja od 11% ostvaren je kod dobne skupine od 19 do 30 godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu