Plava Laguna u sljedećoj godini uložit će gotovo pola milijarde kuna (486,7 milijuna kuna) u izgradnju novih i obnovu postojećih kapaciteta, objavila je kompanija na današnjoj konferenciji za novinare. Usto su najavili novo brendiranje Plave lagune koja u novi investicijski ciklus ulazi nakon pripajanja Istraturista, čime nastaje jedna od najvećih turističkih tvrtki u Hrvatskoj, a na čelu će joj biti Neven Staver. Novi brend Plave lagune osmislila je tvrtka The Partners iz Londona, a temelji se na novom konceptu „Naš stav od šest zvjezdica“ koji će dati zaokret u poslovanju Plave Lagune, ističu u kompaniji.
Najveća investicija Plave lagune u sljedećoj godini je izgradnja novog hotela, apartmana i vile Park u porečkom naselju Špadići. Investicija je vrijedna 245 milijuna kuna, a riječ je o obiteljskom proizvodu koji će se sastojati od 309 smještajnih jedinica, od čega u hotelu 154 soba i suiteva, 91 suita s vrtom, 43 apartmana te 21 vile. Investicija također uključuje i izgradnju centralnog bazenskog kompleksa. Plan je da novi resort otvori svoja vrata na početku sezone 2018. godine. Najveća će investicija u Umagu biti u kamp Stella Maris i Garden Suites & Rooms Sol Umag u iznosu od ukupno 121 milijun kuna. Ujedno, Plava Laguna u 2018. godini više od 10 posto kapitalnog budžeta uložit će u uređenje i izgradnju kapaciteta za smještaj radnika.
Kako je poznato, Plava laguna u vlasništvu Grupe Lukšić 2014. godine je od Zagrebačke banke za 120 milijuna eura preuzela Istraturist, a dovršetak pripajanja najavljen je za 1. siječnja 2018. S istim datumom predsjednik uprave Plave lagune postaje Neven Staver, a u upravi će biti i dosadašnji direktor umaškog Istraturista Ronald Korotaj. Spajanjem nastaje kompanija koja će upravljati sa 4 resorta (Park Resort, Plava Resort, Zelena Resort, Stella Maris Resort) te 9 kampova koji će se pozicionirati na tržištu kao IstraCamping by Plava Laguna. Kako je usuglašeno sa sindikatima, na sve radnike primijenjivat će se kolektivni ugovor Plave Lagune, što će zajamčiti jednaka prava svim radnicima.
„S ovom prekretnicom, svjedočit ćemo početku nove poslovne ere za Plavu Lagunu, kao jedne od najvećih turističkih kompanija u Hrvatskoj. Cjelokupni proces moramo odraditi sa najvišim poslovnim standardima, na način da svi zajedno budemo ponosni na naša postignuća, kako menadžment, tako i djelatnici te da se pokažemo u najboljem svijetlu na svjetskom tržištu. Pred nama je povijesno razdoblje nekih novih ulaganja, nove marketinške strategije, kao i nove strategije upravljanja ljudima,“ najavio je Neven Staver.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.6 zvjezdica?
to postoji ili sami izmislili
Evo porasla dionica…. 🙂 Trgovanje komada 1.
486,7 milijuna kuna je ipak dosta daleko od pola milijarde eura. Kao omaklo vam se, pa baš u naslovu 🙂
Uključite se u raspravu