Arriva, članica Deutsche Bahn grupe, na hrvatskom je tržištu prisutna od 2013. posredstvom Panturista, a nakon nedavnog preuzimanja Autotrans grupe, odlučila se za promjenu imena brenda i vizualnog identiteta svih tvrtki te sveobuhvatno unapređenje poslovnih procesa sa još snažnijom orijentacijom na korisnike i njihove potrebe.
„Želimo da svi naši korisnici Arriva brend doživljavaju kao spoj kvalitete, sigurnosti, inovativnosti i ekološke osviještenosti jer ga kao takvog i gradimo. Visoku kvalitetu usluge jamčimo modernim voznim parkom opremljen USB utičnicama i gratis WiFi uslugom, predanost održavanju visokih standarda sigurnosti na cestama dokazujemo korištenjem najnovije tehnologije, kontinuiranom provjerom sigurnosti svih vozila u floti i sustavnim treningom vozača, inovativnost se najbolje ogleda u razvoju digitalne ponude, a o ekološkoj osviještenosti nabolje govori sustavno investiranje u vozila koja ostvaruje niske emisije ispušnih plinova.“ – izjavio je Dražen Divjak generalni direktor Arriva Hrvatska.
S obzirom na promjenu imena, novi vizualni identitet dobiti će sjedišta tvrtki u Rijeci, Osijeku i Požegi, 27 kolodvora kojima tvrtka upravlja kao i vozni park od preko 600 vozila, a cjelokupan proces rebrendinga odvijati će se tijekom čitave 2018. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ne treba wifi… dajte vi rađe da budu autobusi čisti!
Uključite se u raspravu