Nakon što je ministar financija Zdravko Marić uz pojeftinjenje rabljenih automobila od Nove godine, najavio niže cijene i onih novih, 24 sata doznaje je plan Ministarstva financija srezati ukupni posebni porez za nova motorna vozila za u prosjeku 30 posto.
Taj porez se računa na osnovu više parametara, a osnovni su emisija ugljičnog dioksida(CO2) i tzv. vrijednosna komponenta koja ovisi o osnovnoj cijeni automobila. Dio na osnovu emisije CO2 se neće mijenjati, ali zato će se smanjiti vrijednosna komponenta, saznajemo.
Ministarstvo financija još dovršava sve tablice i koliko će točno pojeftiniti svaki pojedinačni automobil znat će se nakon njihova usvajanja sljedeći tjedan na Vladi. Razmišlja se i o tome da se na automobile do 150.000 kuna ne plaća uopće vrijednosni dio nameta. Sada na one do 100.000 kuna on iznosi jedan posto vrijednosti, a do 150.000 kuna dva posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kakvo poticanje uvoza, tko treba auto i ovako i onako ce ga kupiti, a nema od kuda nego iz uvoza. Posebno je pohvalan potez smanjenja trosarina na nove automobile jer je sramota kako nam je stari vozni park i u kakvim kramama se ljudi voze. Obnavljanje voznog parka direktno ce utijecati na smanjenje teskih prometnih nesreca i povecati sigurnost u prometu !
Kako nemamo proizvodnju automobils, riječ je o još jednom potezu stimuliranja uvozništva, ista suluda priča koja se priča u vladinim ekonomskim politikama već 25 godina.
***srećom pa je prije više od 25 godina teklo med i mlijeko, uvoz novih stranih auta je bio zabranjen, a ak si kupil 1 jugića, drugog si platil državi za porez, a trećeg za trošarine
[/quote]
kakav je to bio auto, ionako si morao kupiti tri, ako si mislio malo duže voziti
Kako nemamo proizvodnju automobils, riječ je o još jednom potezu stimuliranja uvozništva, ista suluda priča koja se priča u vladinim ekonomskim politikama već 25 godina.
***srećom pa je prije više od 25 godina teklo med i mlijeko, uvoz novih stranih auta je bio zabranjen, a ak si kupil 1 jugića, drugog si platil državi za porez, a trećeg za trošarine
mi smo sada članovi velike EU obitelji i moramo srazmjerno podržati “našu” autoindustriju
Uključite se u raspravu