Gradonačelnik Beograda Siniša Mali uvjeren je da će mu se ispuniti želja, da će uskoro glavni grad Srbije postati poput Rio de Janeira ili Lisabona, odnosno da će dobiti žičaru.
Ideja o izgradnji žičare u Beogradu stara je 95 godina, jer je prvi projekat 1922. uradila zagrebačka tvrtka Čavlina i Sladoljev. "Imam sve u feasibility studiji koja pokazuje da se za 4 do 5 godina cjelokupna investicija isplati, tako da je to sjajna stvar! Radimo da zaradimo novac, a radimo i da napravimo novu atrakciju za Beograd", izjavio je Siniša Mali. Žičara koja će povezivati Kalemegdan i Ušće bit će dugačka oko jednog kilometra, navodi TV N1.
12,5 milijuna
eura stajat će izgradnja beogradske žičare
Prema računici gradske vlasti, oko 3000 osoba na sat koristit će žičaru u oba smjera, a vožnja će trajati oko pet minuta jer će žičara voziti 20 km na sat i imati 35 kabina. "Predračunska vrijednost žičare je oko 1,5 milijardi dinara (više od 12,5 mil. eura), a sredinom sljedeće godine očekujemo početak radova", rekao je Mali. "Predviđeno je da izgradnja žičare traje dvije godine i u tu svrhu Ministarstva turizma iz proračuna za 2018. godinu dat će 360 milijuna dinara.
Kako je Beograd najznačajnija destinacija za strane turiste u našoj zemlji s 21-postotnim rastom noćenja stranih turista u prvih 10 mjeseci 2017. očekujemo da će svaki novi sadržaj i turistička atrakcija, što žičara svakako jeste, pridonijeti stalnom rastu broja turista u glavnom gradu", kažu u Ministartvu turizma. No svi se ne slažu s planovima. "Ne vidim šta je kapitalno u tome da napravite neku žičaru koja će vas voziti na nekim relacijama, za koje nisam siguran da imaju promet", rekao je savjetnik za investicije Mahmud Bušatlija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu